Love

Love

tirsdag 29. november 2011

Kjærlighets Dikt

Til deg
Til deg som alltid er der
Til deg som liker meg
Til deg som elsker meg
Til deg jeg trenger så sårt
Til min venn og kjæreste
Til deg rett og slett

Avstand
Du er kanskje langt unna
Mer enn jeg kan klare å gå
Mer enn jeg kan klare å springe
Mer enn hundre mil
Men hver gang vi snakker
Føles det ut som du sitter
ved siden av meg
og sier at du elsker meg
Så utrolig nær
at jeg kunne
kysset deg

Run
Run with me
to an unknown place
to our paradise
just you and me
nothing more
cause you are all i need
Run with me


I can't get you...
I can't get you out of my mind
I can't get you out of my heart
I can't get you out of me
Maybe you are supposed to be
here?

You
Your eyes are like two stars
Your smile is so beautyful
Your heart is like gold
I love all things about you.







Photobucket