Love

Love

fredag 18. november 2011

kose kveld :D

I dag har eg og Ingrid kost oss masse. Hun har vært en engel. Jeg har slitt med magen i hele dag :/ Å hver gang eg har sakt au el knøte meg skikkelig så har hun kommet bort til meg å susset å kost. Mammas lille hjerte knuser :) Så har hun faktisk vært hos mormoren sin ett par timer, å hun hadde koset seg kjempe masse ;) Vært ute på tur med tante Jannicke og spist pannekaker med resten av familien. :) Deilig å høre at hun faktisk klarer å være der borte aleine uten mammaen sin ;)





No har eg å gullet mitt sett på Tøfferud på Disney Junior mens vi spiste kvelds, så var det kvelds stellet, så no ligger hun i sengen, ikke langt fra drømmeland ;)





Mor sitter no å koser seg med en skal med riskrem og rød sos til Dyrepasserene på tv2 ;)


I kveld blir det nok bare sofa kos på meg kjenner eg, er vist ikke helt i form å no har lille gull jenten min fått feber igjen :( Så det blir vel sjukdom i dette huse i helga vil eg tru :/ Men men får no bare håpe på det beste ;)



Håper alle får en strålende Fredags kveld og Helg! :)

Ikke feil det nei :P hehe





Hva har dere gjort på i dag?


Photobucket


1 kommentar:

Leni Rambjørg. sa...

Ikke feil det nei? hehehe love u <3
har bakt,gjort lekser,og styr på.. her har ungene sett cars 2, fått lego og lekebiler og lucas har hjelpt meg med snopepyntingen til imorgen <3

God bedring til småen <3 og kom deg til lege kvinnfølkjet :P:P mohahaha