Love

Love

torsdag 24. november 2011

Jule snop laging på gang ;)

På Tirsdag så begynte eg å lage litt jule snop.


Tenkte eg skulle legge ut oppskriften på det eg laget ;)


Men eg må jo bare si det som det er, eg er helt elendig på å ta bilder under bakingen,


da er eg så konsentrert på det eg holder på med at eg glemmer det helt..


Men skal lage flere runder så skal prøve å få lagt ut bilder da ;)






* Fløtekarameller.


* Brendte Mandler.


* Knasende Sjokolade Drøm.


* Nugatt trøffel.


Photobucket

2 kommentarer:

Leni Rambjørg. sa...

Du må ligge ut bilder ;)))) men husk at noe av snopet kan ikke alltidlagres over lengre tid :S knasende sjokolade drøm sier jeg maks 1 uke.. helst i kjøleskapet ;).

~~*~~Catharina`s Verden~~*~~ sa...

Jepp, eg skal det når eg begynner på runde nr 2 ;) Glemte helt å ta bilder denne gangen, blir så konsentrert når eg holder på med helt nye oppskrifter :P hehehe..