Love

Love

mandag 7. november 2011

Taco kveld med min kjære søster :)

Heisann alle sammen :)
Sorry for at eg ikke har blogget på evig lenge.. Skal PRØVE og skjerpe meg no :P hehe

I dag har gullet mitt vært i bhg å hun har stor kost seg, no er hun endelig begynt å bli trygg der oppe, for i dag hadde barnehage tantene måtte si med frokost bordet at "no må du spise Ingrid" hehe.. Hun hadde sotte å mast og mast å bablet i vei å glemte helt å spise.. hehe

I dag har eg laget taco til meg å jannicke, å vi har bare slappet av med tv kos :)
Og for ca en time siden begynte Jannicke og lage sjokolade muffins :D Kan ikke si annet enn at det er verdens beste muffins :D <3

Kan ta en liten oppsummering på hvordan ting er no å hva som har skjedd i det siste ;)

Har hatt verdens heftige krangler med mamma å stefar som har ført til at eg muligens flytter tilbake til vestlandet ;) Men vi får se, eg har nå sakt opp den leiligheten eg har no pga sopp å mugg i kjelleren.. Eg kan ikke gå ned å vaske klær uten at eg får astma og allergi utslag :/
Så fra 01.02.2012 så har eg ikke denne leiligheten lengre, så da får vi se kor eg ender henne ;)

Eller så har eg begynt på nettskole hos NKI.no
Supert for folk som er evig skole lei å har prøvd flere ganger å gå på skole for å få en utdanning men det går ikke for du dropper bare ut.. Der har du værtfall meg.. Eg var såå motivert da skolen begynte, men etter en stund droppet eg ut igjen..
Her har eg faktisk gjort store fremskritt.. Ha fått gode karaktere i alle fag, noe eg aldri har fått før. Så for å si det mildt så er eg evig stolt over meg sjøl.. ;)
Så dette er verd å prøve for folk som ikke klarer skole gangen på en skole.. ;)

Men men, skal se i morgen om eg får lagt ut noen bilder fra den siste tiden ;)

No er det natta for meg ;)


Photobucket

1 kommentar:

Leni Rambjørg. sa...

Du er VERDENS flinkeste med skolegang så lenge du får konsentrere deg selv uten mas!!!!!!!!!!