Love

Love

tirsdag 29. november 2011

Tirsdag = Tv kos :)

Idag vekket Ingrid Natalie meg kl 06.30, å det var jo i mine øyner rimlig tidlig :P




Tidlig opp å seint i seng er en ufattelig dårlig kombinasjon :/ Desverre!



Så vi stod opp å spiste frokost å gjorde oss klar for barnehagen ;)



Da eg kom hjem igjen, satt eg på en maskin med klær, ryddet å støvsuget huset, tok oppvasken å la på plass en hel haug av klær, så han eg opp en maskin med klær.




Så kom eletrikkeren å skulle fikse ny stikkontakt til meg på badet for vaskemaskinen så eg slapp å bruke skøteledning ;) Så no er endelig det på stell igjen. Deilig! :D No er det snart gulv vask å lekser som står på planen, men først av alt skal eg slenge meg en time på puten i håp om at ryggen ikke verker så mye etter på.. Vet ikke helt ka det er, men har fått sååå sykt vondt i korsryggen, at eg klarer ikke sette ord på det..



Eg kan ikke sitte meg ned vanlig, reise meg opp eller bevege meg, så ting går jo ganske så tregt her i huset for tiden.. Men men.. Må bare bite tenna sammen å få hus arbeidet unnagjort.. ;)


I dag er det jo Tirsdag, som sakt tirsdag e favoritt dagen min i uken...

I kveld blir det tv, sofa kos å godiser :D

Grey`s, Private Praksis Og Big Brother ;)






Her kommer ett lite mongo bilde av meg :P




Photobucket

1 kommentar:

Leni Rambjørg. sa...

hahaha jeg dauvær! ;) søtnos!!!!! savner deg ikveld som alle andre kvelder <3