Love

Love

tirsdag 22. november 2011

Trøtt, Trøttere og Trøttest :O

God morgen alle sammen :)



I dag er eg helt skutt.. Var jo self alt for sein i seng å snuppa mi har vært veeeeldig utrolig i natt :(

Så det ble en hard morning å stå opp på, men men,

alle har vel sånne dager vill eg tro??



No er i allefall Ingrid kommet i bhg, å like flink som hun var i går.

Vi kledde av hun ytter klærene å hang di opp,

hun leverte fra seg smokken og kosebamsen til Cecilie (barnehage tanten)

å gikk inn for å leke ;)


Flinke jenten min <3



I dag er det bursdags barn i barnehagen, så i dag rekner eg med det blir mye kos der oppe med god varm mat til lunsj å kake å frukt senere på dagen :)

Så det blir no stas for di alle sammen :D



No ligger eg som ett slakt på sofaen..

Hadde liksom en million planer i dag, men finner desverre ikke orken til noe...

Har bare lyst å såve, å vurderer det veldig sterkt!!

Eg klarte jo selfølgelig ikke gå fra tven i går kveld, så ble litt sen i seng,

å på toppen av det lå Ingrid Natalie i min seg, for hun var litt utrolig, trodde eg..

Men da eg gikk for å legge meg, virket det som hun drømte noe helt syykt..

Hun vridde seg i alle rettninger hun kunne få til i sengen, å plutselig begynte hun å grine..

Såå tror hun hadde litt mareritt i natt.. :/

Men det roet seg da hun fikk ligge inntil meg å eg lå å strøk hun på ryggen ;)


Vi stod opp kl 08.30, å spiste frokost å stellet oss, så vi kom oss avgårde i bhg ;)

Ingrid koser seg stort der, så siden hun bare har to dager, pleier hun å få komme tidlig i bhg, så henter eg hun rundt 16.00-16.15 ;)



Men men, no tror eg at eg skal ta meg en liten dupp,

å se om eg får gjort noe fornuftig etter på ;)

(Før Ingrid Natalie skal hjem igjen) HEHE...







Her har dere meg i dag :P hehe...


Ha en forsatt kjempe fin dag alle sammen :)


Har dere noen planer for dagen?? :)



Photobucket

Ingen kommentarer: