Love

Love

torsdag 10. november 2011

Kose dag med gull jenten min :)

I dag har eg å Ingrid Natalie bare koset oss :)





Vi stod opp kl 07.30 å gikk i stuen å satt på en film, så lagde eg frokost til oss, så da ble det god frokost med ny steikte rundstykker med eggeomelett :)





Så rund 11.30 gikk vi ned på stor senteret å kjøpte oss lunsj, en veldig enkel lunsj i dag, hveteboller og sjokomelk :P





di har ett sånt leke rom nede på senteret med masse leker, bord å stoler å tv med tegnefilm på. Så der satt vi å koste oss med lunsj og leket masse.. Vi bygget ett stoort hus av duplo ;) Så no har eg funne ut ka eg skal kjøpe til henne i julegave ;) Duplo klosser ;) Det var stor suksess :)


Vi var der nede til kl 13.50 da var "Tante" Jannicke ferdig på skolen, så da møtte vi hun å gikk for å handle litt mat ;)





Deretter gikk vi hjem å eg la Ingrid i vognen så hun fikk såve litt, hun var trøtt som en dupp stakkars.. Så hun fikk såve fra kl var 14.45 til 16.15 ;)





Mens hun såv gjorde eg rent i fugleburet å støvsuget å ryddet litt i leiligheten og satt varene på plass ;)





Ellers så kom jo "Tante" Jannicke bort igjen senere å da hadde vi musikk på full guffe her å danset å herjet vilt med gull jenten :D





Så tok vi oss en tur på Europris å glodde litt bare for å ha noe å gjøre på, å da fant vi MYE fint i jule pynt, så bare sier en ting. Fy kor eg gleder meg til jul no :D Håper bare vi får litt snø snart også, da blir det stas å virkelig jule følelser ute å går her i allefall :D





Så fant meg å Jannicke ut at vi ville ha Tex Mex til kvelds i dag så da ble det til å gå på Rema 1000 igjen for å handle inn det vi trengte til den ;)





Så no har vi spist kvelds å sett på film, så no er hun gått hjem igjen ;)





I morgen har hun fri å vi skal ut på fjell tur, bare meg, Ingrid å hun ;) Så skal vi ta masse bilder ;)


så da kommer det sikkert litt bilder i morgen kveld vil eg tro ;)





No skal eg drikke opp kakaoen min så er det rett i seng å kose meg med en god bok som heter Baby på vei :)





Hva har dere gjort på i dag? Har dere alt av jule dill i hus, å klar for at julen skal komme? :D




Photobucket

2 kommentarer:

Leni Rambjørg. sa...

Her har vi slappet av i dag pga womenweek for min del.. så¨gikk vi i møte med mannen for å hente snuppa i bhg og kjøpe parkdresser til de.. kom hjem lagde grøt til ungene og fikk middag som var til overs av pappa og lasse.. raspeballer og pølse.. nammi! så barnetv kos, kvelds og har sett big brother,blogget og snakket med deg :P <3 flinke å gå turer.. det er såå deilig med frisk luft.. et merker jeg nå etter 3 uker innendørs med vannkoppene.. men nå slipper vi de mere heldigvis ;))))))

Leni Rambjørg. sa...

har alt i hus til julen ;) fikk jo pakken fra jotex, fy flate kor fine gardinene var .. men teit at det ikke var oppheng siden det er liftgardiner.. merkelig opplegg fra de! gikk gjennom all juelpynt idag og konkluderer med at rød jul er umulig å unngå ;) nisser nisser og atter nisser ;). gleder meg til juul og ikke minst desember mnd med familiekos <3