Love

Love

mandag 21. november 2011

Offa meg for en hektisk morning :O





MidtstillHeisann alle sammen :)



Som skreve i overskriften, offa meg for en hektisk morning..Vi våkna ikke før kl var 09.10 å eg skulle til tannlegen kl 10.00 å levere Ingrid i bhg, + at vi skulle jo spise frokost å stelle oss før vi gikk ;)Men på en eller annen måte gikk det helt fint. Eg var på tannlege kontoret til kl 09.55, utrolig nok ;)




Men Ingrid Natalie var så utrolig flink i dag. MÅÅ bare skryte av hun..Som vanlig er det litt grining å sånn når eg skal gå, å da får hun lov å ha kosebamsen å smokken sin en stund ;)Men I DAG så kledde eg av hun, å sa "du må stå her litt, så mamma får hengt opp klærene dine" Eg gjorde det, sa no skal mamma gå, kan mamma få hade kos. Ja det fikk eg, å en hade suss. :DSå sa ene bhg tanten komma, så skal vi gå å leke, å da sprang hun rett bort til hun, å ga hun smokken å kosebamsen, hun trengte ikke bruke den mer no tydligvis :P Så gikk di inn for å leke før eg var kommet meg ut døren :D Er lov å være litt stolt over lille gull jenten sin da, for det var jo ikke bare det at hun ikke begynte å grine da eg skulle gå, men leverte fra seg smokken å kosebamsen sin å gikk for å leke :)



No sitter eg no her å Blogger med ett tryne som føles som trippelt så stort pga lokal bedøvelsen hos tannlegen... Lippen å kinne mitt hovnet sånn opp at, lippen å huden under lippen på høgre side begynte å sprekke opp..Eg skjønte ingen ting da eg skulle drikke av det hvite kruset mitt, så plutselig ser eg det var rødt på kanten, gikk ut i speilet for å se ka det var, jo da, da var jo selfølgelig lippen sprukket :(




Men men, det blir vel bedre når eg er helt ferdig hos tannlegen.. Så får bare se det positive i det.. ;)



No skal eg gjøre litt lekser før eg begynner på middag til snuppen min :)



Det er foresten bare 33 dager igjen til JUL :D <3



GLEDER MEG STOORT :D









Her er da ett bilde av meg ett par timer etter eg kom hjem fra tannlegen.




Lippen min er jo helt opp sprukket :(








Men men, vi blogges senere, kan hende eg hiver ut litt bilder fra litt julebakst ;)


Planen i kveld er å lage Fløtekarameller, Nugatt trøffel og Brendte Mandler ;)






Hvordan har deres dag vært? Noen planer for kvelden?



Photobucket

2 kommentarer:

Leni Rambjørg. sa...

oppskriften på fløtekarameller er smellgode ;) jeg har en under juleknask <3. uffa.. ser godt at du er opphovent jah :S masse god bedring! og flinke flinke flinke Ingrid Natalie <3

~~*~~Catharina`s Verden~~*~~ sa...

Jepp, ser ut som eg har fått meg en skikkelig knytteneve over kjeften :P hahaha... Ja fløtekaramellene var sykt gode. men var nok med ett par stk, før en ble kvalm.. ;)