Love

Love

onsdag 9. november 2011

Gratulerer med den store dagen til min kjære søster :)

I dag er min kjære lille søster Jannicke 16 år :)
Har no gratulert deg face to face, melding og facebook, så får vel gjøre det her også ;)

Gratulerer såå utrolig mye med dagen vennen :) Håper du har hatt en kjempe fin dag ;) <3

I dag har eg å Ingrid Natalie bare lagt å koset oss på sofaen å sett på film, Lille Kylling, Flykten fra hønsegården og Rio ;) En ufattelig deilig start på dagen :)

Etter på så ryddet vi å vasket leiligheten, er så kjekt å holde på med rydding å støvsuging når snuppen min er våken.. Hun er en utrolig flink jente som alltid skal være med mamma å hjelpe :D
Kan ikke si annet enn at eg ELSKER deg herlige gull jenten MIN :D <3 <3

Ellers så la eg Ingrid i vognen mellom 12.30- 1300, hun såv til ca 15.15 ;)

Så hadde vi oss en tur på butikken å handlet litt med Jannicke, Mira og Kristoffer ;)

Etter på så var det bort til mamma & Co å spise kake siden det var den store dagen til Jannicke.. :D

Ellers så nærmer det seg JUL å det gleder eg meg STOOORT til :D men kem gjør vel ikke det :P hehe..
Har heldigvis gjort meg ferdig med alle julegavene uten om en å det er til min kjære datter.. Har absolutt ingen ide på ka eg skal kjøpe til hun.. :/ Hun har jo det meste.. Å hun har jo bursdag no 01 desember, å gaven hun får der er en COSMOS barnerecliner fra Bohus ;) Kan ligge ut bilde av den senere ;)

Noen som har en god ide til julegave??

Ellers er det ikke mye nytt her.. :)


Her kommer ett bilde av Ole Brum kaken som min kjære mamma har laget :)



Her er bløtekake med marsmellows lokk og rosa sløyfe :) Mamma som står for kakebaksten :)








Her kommer ett lite bilde av meg og min søster Jannicke på dagen hennes <3 Evig glad i deg <3















Hva har dere gjort på i dag da?













Photobucket

3 kommentarer:

Leni Rambjørg. sa...

hepp hepp for lovlige jannicke <3 tihi.. play to learn har masse gøye ting.. sånne hus med små figurer, dukker,lekekjøkken,sengetøy,klær,togbane,uteleker, det er så masse du kan kjøpe til henne ;))) sååå gøyt med sånn stol ;)

Leni Rambjørg. sa...

og din mor er like flink på kakebaking som alltid!

. sa...

Naw så søt du er vennen, Er altid fornøyd jeg vettu, men den som betyde mest er nok den face 2 face :) Kakene var j*vlig gode, Mamma skulle ha startet konditori eller noe sånn ;) FLott bilde av oss, vertfall deg vennen :) <3 Klem kjempe masse glad i deg <3