Love

Love

mandag 21. november 2011

En helt fantastisk helg :D




God kveld alle sammen :)



På lørdag så fikk vi besøk av min kjøre søster å vi skulle liksom gjøre oss ferdig med siste rest ut av julekort prosjektet våres mens Ingrid hadde seg en liten lur, men det gikk veldig dårlig,


som eg skrev i forge innlegg så kom hun ikke til å såve stort lenge..

Å når det er sakt så gikk det ikke mer en toppen 10 min etter eg var ferdig

å blogge før hun våknet så det ble 15 minutter så var hun lys våken.

Skjønner ikke det eg, for eg kan såve evig mangen timer når eg er syk å full i feber :P

Men men det er no meg ;)


Da kl var rundt 13.00 tiden fikk eg plutselig en telefon fra en kompis av meg som eg møtte i mars 2009, vi fikk en god tone fra første dag av, han er en helt fantastisk person. <3


Eg var med han hver eneste dag, fra tidlig til seint på kveld, det var først da eg fant ut hvordan en date faktisk var. Har aldri vært på date med noen eg har vært sammen med..


Så det var en utrolig opplevelse.



Det var sol å fint vær ute, ikke noe særlig kaldt heller, ikke så lenge solen var oppe, så lagde han en ufattelig god middag å danderte til med levende lys å musikk. Vi satt ute på terassen, men i flere timer å koste oss :D


Kommer ALDRI til å glemme det :)


Eg har VIRKELIG savnet den tiden sammen med han.


Men det har desverre ikke vært så lett å ha kontakt av div grunner :(


Men i allefall, han ringte meg på lørdagen i 13.00 tiden, lurte på hva eg gjorde på,

å om eg hadde lyst på besøk.

Å selfølgelig sa eg jo JAA :D

Eg var så glad at eg faktisk ble litt nervøs, for det er jo no snart 2 år siden sist eg traff han.



I februar hadde det vært to år siden.



Han skulle egentlig bare en tur til Sapsborg, men så tenkte jo han på meg :P hehe


Han kom rund 21.00 tiden, Ingrid Natalie låg å såv, å eg hadde tent i masse starin lys å koste meg med tv å min kjære søster ;)


Men da han kom var det akk som at eg snakket med han i går å har snakket med han i evigheter.



ALT skle rett tilbake til det som var før. Det var en utrolig deilig følelse.


Han hadde ikke forandra seg i det hele tatt ;)


Min kjære søster var så snill å satt barnevakt, så vi gikk en tur på butikken å handlet litt. :)


Da vi kom hjem igjen satt vi å så litt på Big Brother å preiket masse, vi hadde jooo SÅ masse på hjerte begge to å det var såå koselig.



Da min søster gikk hjem igjen så lå vi på sofaen å bare koste oss.



Det endte jo med at han overnattet her til i dag, å det var igrunn helt greit.


Må jo ærlig innrømme det at å kunne ligge ved siden av noen var veldig deilig.

Er jo evigheter siden eg har gjort det uten om min skjønne datter kommer tuslende inn midt på natten fordi hun har spendt av seg dynen å er iskald..


Det å kunne ligge inntil noen er noe helt fantastisk, sier no bare eg ;)



Men eg har no snart vært singel i tre år.



I dag så kom min herlige lille snupp inn å vekket meg kl 05.30 å det var jo da veldig dårlig med plass til oss alle tre i sengen, da sengen min ikke er større enn 120*200 :P


Så eg gikk inn i stuen å slo ut såve sofaen å danderte putene å dynene våres oppi der, så meg å Ingrid sovnet igjen ganske fort, å såv til kl 09.00, det var litt deilig, for det er lenge siden med tanke på bhg å sykdommer fra begge to ;)


Så stod vi opp å lagde oss en god frokost å såg på Disney Junior ;)


Eg gjorde det veldig enkelt å snudde tven så vi kunne ligge på sove sofaen å kose mens vi så på tv :P

Litt lat morning i dag med andre ord ;)


Min kjære kompis såv til kl 13.00 el noe rundt om der, da hadde eg lagt Ingrid for ettermiddags luren sin, så da fikk vi litt tid aleine sammen før hun stod opp igjen å han skulle reise hjem igjen til Drammen.


Vi lå bare på sofaen å slappet av å koste oss med litt fotball å styr på tv :P


I 16.00 tiden bestilte han pizza på mix grill, så vi koste oss med det, å Ingrid Syns det var stas med pizza, sjøl om ho ikke spiste så mye..


Da kl ble 16.40 kledde vi på oss å fulgte han til toget.


Å stakkas lille Ingrid ble såå sint for at hun ikke fikk være med på toget, måtte jo nesten bare le litt av hun da :P

Da vi gikk hjem over igjen fant vi ut vi skulle innom mamma/mormor en tur, å di satt jo midt i middagen, men men, kem bryr seg om det :P hehe



Vi var det en liten time så gikk vi hjem igjen, så litt på tv før det var kvelds, kveldstellet å finne sengen.


Ingrid var litt umulius i dag da hun skulle legge seg, ikke vet eg kor mangen runder inn i stuen hun hadde, men det var ikke reint få ganger før hun endelig sovnet..



Da var min søster her å passet hun mens eg og min bror var på butikken en tur. Syns det er evig godt med en butikk som er åpen til 23.00 hver dag til og med om søndagene ;) hehe



Planen var å lage fløtekarameller å brendte mandler, men di hadde jo selfølgelig ikke fløte, så endte opp med sjokolade puddingen til KOS å en pakke med mandler.


Men da eg kom hjem orket eg ikke lage noen ting, slengte meg rett på sofaen å der ble eg sittende..


Ringte til bestevennina mi Leni <3


Hadde en evig lang samtale med hun, som vanlig :P hehe.


Alltid like kos å snakke med hun, kan jo bli sittende i TIMESVIS!! :D
Bare positivt det, for min del i allefall, men kjenner eg hun rett så mener hun det samme :)


Hun ga meg noen kloke ord å tror kansje eg skal forholde meg til det ;)

Man har ett ordtak som heter:

Leave The Past Behind, Hold On, Be Strong!



Så no ligger eg no her i sengen min å blogger, å kjenner parafyme lukten hannes henger igjen i puten min :P hehe.. Føler nesten at han er her enda. :)


Hadde vist en del på hjerte i dag :P hehe


Men som sakt har hatt en rett og slett MAGISK helg, men bare masse KOS :D












Natt til Søndag, to ganske så utslitte jenter, sovnet fra lys og alt :O





Søndags kos :P




Photobucket

2 kommentarer:

Leni Rambjørg. sa...

Høres ut som er perfekt helg <3 har delt seng med en mann i 9 år nå og må si det er alltid like deilig når han kneker seg godt inntil og holder rundt meg, da vet jeg at jeg ikke skulle vært noen andre steder.<3 hehe allti kos å snakke med deg å snuppa mi <3 ;) tjaa glimter til med kloke ord innimellom, skulle kanskje prøvd mine egne råd av og til ;). Gleder meg til romjulen <3 <3 <3. love u big time!

~~*~~Catharina`s Verden~~*~~ sa...

Hehe, sant nok.. Vi er nok bare blitt sånn, vi er veldig flink med kloke ord til hverandre, men når du står i en situasjon sjøl, så klarer man ikke tenke sånn ;) Så det er godt å ha hverandre <3 Gleder meg kjempe masse til romjulen eg også :D <3 klarer sååå vidt å vente :P hehe.. Den tiden skal NYTES!! <3 Love You Big Time Snuppa mi <3