Love

Love

søndag 4. desember 2011

Ingrid Natalie 2 år, 1 Desember :D




Happy Birthday to you, Happy Birthday to you,



Happy Birthday to Ingrid Natalie,



Happy Birthday too you <3




Da var gull jenten blitt 2 år allerede..

Føler liksom ikke at det er så lenge siden hun ble født,

men det er jo jaggu meg no 2år siden eg hadde harde 38 timer på

Haukeland Sykehus..



Men ut av alt det harde arbeidet å strevet med fødselen,

så kom jo trossalt verdens mest fantastiske jente til verden,

nemelig jenten min Ingrid Natalie <3




Tidlig om morningen.

(litt for sterk blits så tidlig) :P


Her får hun pakke opp gaven sin som hun fikk av meg :)
Av meg så fikk hun en Hello Kitty sprinkel seng til dukkene sine ;)


Mormor hjelper å tenne i lysene på kakene :)


Ingrid skulle jo selfølgelig ta på lysene :P


Eller rettere sakt hun prøvde, men tror det ble litt for varmt når hun nærmet seg ;)


Snakker du til meg mormor? Hører ikke etter eg :P


Er alt for opptatt med alt det andre som skjer ;)






Gull jenten min leker seg litt på gulvet mellom kake spisingen ;)



Geir Tommy sin gode sjokolade kake :D






"Geir Tommy`s velsmakende bløtekake" :P


Han sier så fint at han har baket den sjøl, med ett godt glis rundt munnen,


men er no rimlig sikker på at dette er ferdig laget kake, kjøpt rett fra butikken ;) hehe..


Så er det jo første desember da, å julekalenderen begynner på NRK 1 i dag.


Jul i Blåfjell. :D



I år blir det en liten vri, for eg er litt lei av at det samme går opp igjen å opp igjen hvert eneste år..


Å må jo si det sånn at min favoritt er Jul I Skomaker Gaten :)


Så kl 18.00 bli det Jul I Blåfjell og etter den blir det Jul I Skomaker Gaten, Sammen med kalender gavene ;)


Dette er virkelig før juls kos :)


Å Da kvelden kom, var jo eg selfølgelig rimelig sulten i skrotten min..


Kake, brus og dill med masse sukker i er ikke helt noe for meg.


Det metter liksom ikke min mage, så da slo eg jo til med


Fjordland :)







Photobucket

4 kommentarer:

Leni Rambjørg. sa...

ååh jeg vil ned til dere <3

~~*~~Catharina`s Verden~~*~~ sa...

Du er mer en hjertlig velkommen vennen <3 men det vet du jo :D hehe..
Men er ikke så lenge igjen no til eg kommer opp over å da skal vi kose oss gløgg i hjel ;) :D <3

Leni Rambjørg. sa...

jah det skal vi <3

Jannicke sa...

Var kjempe kosleig ! :) Flotte bilder. Fjordland yndlings retten min :P