Love

Love

søndag 4. desember 2011

Big Brother Finalen :D

God Kveld alle sammen :)



I dag har vi hatt en kjempe god jule middag hos mamma å de ;)

Kjempe koselig..



No er Ingrid Natalie gullet mitt lagt å sovnet for kvelden.


Så no er det straks Big Brother Finale, å gud som eg gleder meg..

Er jo bare såå spent på hvem som vinner i dag ;)





Her kommer ett lite bilde av hvordan det ser ut hos meg akkuratt no!
(bare se vekk fra alt rotet. :P )

Koser meg med massse telys :D

I dag er det jo 2 advents søndag i desember,
Så ha en fantastisk fin kveld alle sammen :)

Noen av dere som har føgt med på Big Brother?






Photobucket

2 kommentarer:

Therese :) sa...

TINEEEEEEEE !!!! :D

leni sa...

ååååh såååå koselig dere har det vennen <3 <3 <3. kjempe flott bloggen din er blitt.. <3