Love

Love

lørdag 17. desember 2011

Hei å Hå :D

Heisann alle sammen :)

Sorry med lite blogging de siste to dagene, har vært fullt kjør her fra morgen til kveld :P

Her kommer litt bilde ras av siste ny eg har kjøpt å ting som er en stund siden eg kjøpte, men tenkte å vise dere litt fordi om.. :)

Her er altså våre advents lys :)
Syns de var så fine at eg bare måtte ha de.
så kostet di bare 49kr ;)


Her er jule stjerna kommet på bodet sammen med litt annen pynt i :)
Utrolig fint syns eg :)


Her ser dere kurven den står i litt bedre ;)


Her er da slutt resultatet på pepper kake huset til min lille gull jente :)
Er ikke så mye på det, men hun er jo ikke store jenta, så ka kan en forvente liksom :P


Mitt nye jule middags sett :)
Fat. ;)


Skål


Kaffe kopp :)
Egner seg jo veldig godt for ei jente som er blitt kaffe tørst på sine eldre dager :P
hehe..

Har fat som skal være under koppen også.
Å ett ovalt fat til mat å sånn :)

Får resten av settet i jule gave ;)
Det gjør jo ikke noe siden eg ikke kommer til å bruke det så mye i år alikevel,
siden vi no har bestemt oss for å feire julen hos mamma å de ;)
Skal ligge ut ett bilde når eg har fått hele settet :)
Å det er for 12 personer :D



I dag fikk Ingrid Natalie seg en skrive tavle :)
Noe som ENDELIG var intresangt :P
Ha slitt en stund med å kjøpe noe som virkelig faller i smak hos hun.
For vanligvis leker hun i to sek så er det ferdig.
Men dette satt hun å tegna på å viska vekk å styrte i vei med i 1 t å 45 min :D
Deilig!!


Dypt konsentrert ;)



Ja eg har da vært hos frisøren å fått meg pannelugg :)
Syns i grunn det var veldig fint, men også veldig uvant :P

Hva syns dere?
Kledde eg det?? :O

Photobucket

4 kommentarer:

Leni Rambjørg. sa...

Du kledde det smellgodt snuppa <3 såå gøyt med tavlen til Ingrid. Og masse fine ting du har kjøpt deg ;) love u

Therese :) sa...

kjempe nydelig jente du har!!
og du har fått en flott hårsveis, passa deg veldig godt :)

GOOOOOD JUL :D <3

~~*~~Catharina`s Verden~~*~~ sa...

Tusen takk snuppa :) Ja hun likte den veldig godt :) Første hun gjorde når hun stod opp i dag, var å springe rett inn på rommet å tegne på tavlen sin :P hehe
Love you too <3

~~*~~Catharina`s Verden~~*~~ sa...

Ja hun er helt herlig :)
Du har no ei herlig jente du og :)

Masse God Juuul til deg også Therese :D <3