Love

Love

lørdag 10. desember 2011

Da var fredagen her igjen :)

God kveld alle sammen :)

Så var fredagen kommet igjen, syns disse ukene bare FLYR avgårde eg :P
Men er igrunn litt deilig også, for jo fortere tiden går, jo fortere får eg guttene mine hjem :D
Gleder meg noe helt utrolig til å bare få kose med go guttene mine Knut Tobias og Ole Magnus!!
Savner di såå ufattelig mye, klarer ikke sitte ord på det engang :O

Men er bare 13 dager igjen til di er kommet hjem her :)
Å så er eg å Ingrid Natalie såå heldig at vi skal reise opp til vestlandet å feire nyttårsaften sammen med si, så vi reiser jo opp 1jule dag å hjem igjen 2 nyttårs dag ;)

Sitter mye å tenker å vurderer på å flytte tilbake til vestlandet..
Pga eg savner alle vennene mine og ikke mist guttane mine!!
Hater å sitter her å telle dager på når eg får se dei neste gang.
Kjenner eg får en klump i halsen å tårene trenger seg på bare tanken på det :(
Men må bare se det positive i det ;)
Før eg gjør noe som helst skal eg i allefall få bil lappen i box ;)
Ikke at det er så mye igjen da, men men. Tar no litt tid alikevell :P

Men men, over til noe annet. Her er det klink is ute, å nesten umulig å gå ut..
Så i helgen skal vi kose oss masse med å lage kakemenner, pepperkaker å lille skjønne
Ingrid Natalie skal få pynte pepper kake huset :)
Så i morgen blir det masse kake baking :D
Gleder meg i grunn til å finne på noe gøy sammen med Ingrid Natalie :) <3

Kommer sikkert noen bilder fra morgen dagen i morgen kveld ;)

Her kommer ett bilde av dagens innkjøp :)
Det var jo bare såå nydelig fint, at eg rett og slett ikke klarte å la være.. :)

Det er kjøpt på Cubus alt sammen :)
Ta 3 betal for 2 på:
Lue: 99kr
Votter: 99kr
Skjal: 99kr

Strikke jakken kostet 249kr :)



Kommer ett bilde senere når eg har det på, sånn at dere får se det på også ;)

Hvordan har deres dag hvert?
Har dere noen planer for helgen?
Lar dere barna deres få være med på julebaksten?

Håper alle har hatt en fin dag :)

Photobucket

1 kommentar:

Leni Rambjørg. sa...

åååh så nydelig! å jeg skjønner kjempe godt at du savner guttene og vennen dine. vi savner dere og vennen!!! <3 <3 <3 ser frem til en herlig romjul med knipekos av dere smask på naso og natta . always and forever you know <3