Love

Love

torsdag 8. desember 2011

God Morgen Alle Sammen :)


I dag er eg rimelig trøtt å skutt i kroppen..
Eg skjønner ikke at det er mulig en gang!
Eg gikk å la meg når kl 00.00, men fikk IKKE såve i det heletatt..



Så det førte til at eg gikk på Facebook via tlf, å der var jo selfølgelig min aller beste vennine
LENI!! :D <3

Å dere kan jo bare tenke dere hvordan det gikk :P HAHAHA..

Jo da, det gikk som det pleier å gå med oss når begge to er overtrøtt som bare det :P
Det kommer sååååå MYE tull å usaklige ting ut av munnen på oss,
at det er mulig sier eg bare :P hehe..
Så alt i alt endte deet med at vi begge brøt ut i latterkrampe :D
Så enden på visen var jo at eg måtte bare stå opp igjen for ellers hadde eg vekket mitt lille gull Ingrid Natalie :/
Men det gikk seg til det, satte meg i stuen med pcen,
å hev meg på msn å preiket videre med Leni snuppa mi <3
Hehe, kl den ble plutselig 03.30 før eg kom meg i seng igjen...




Ler meg ihjel bare eg tenker på det :P hehe..

Savner snuppa mi sååå ALT for masse :(

Gleder meg noe helt sykt til å reise til vestlandet 1.juledag...
Da skal eg opp å kose meg i hele romjulen med gull guttene mine og Leni m/ familie :D <3

I dag har vi ikke noen planer for dagen.
Lurer på om vi skal ta oss en tur ut å leke litt i hagen å sånn senere ;)
Å så en kjapp tur til rørleggeren å Rema 1000 for å handle litt mat :)

Har dere noe planer for dagen?



Photobucket

1 kommentar:

Leni Rambjørg. sa...

jeg har vondti magemusklene.. og gjett hvem som fikk svi for natteranglingen.. jo det var meg.. i våknet rett etter at jeg stengte pcen og holdrt det gående til 0545 S: jeeeese... å no ble et payback time av helvete fra en eller anna.. fordi jeg klarte miste den store hundeboken ned på tåen min og har mest sannsynlig knekt den så venter på tlf fra legevakten i byn ;( savner deg superuper masse også det vet du! ser frem til en deilig uke me bre julakos.. det det e flott det ;)