Love

Love

tirsdag 20. desember 2011

svar på spørsmåls runden :)

Therese :)

er det ikke vanskelig å vere vekke fra guttene dine så lenge i slengen? :)
hvordan trives du der du bor no, blitt kjendt med mange nye folk :) ?
å har du tenkt å flytte tilbake til austrheim/Lindås? :)

Svar:

Jo det er utrolig vanskelig, men eg snakker med di på tlf hver dag, å di kommer her hver lang helg å ferier ;) Så reiser eg opp der inni mellom også ;) Så det går heldigvis ikke sånn kjempe lang tid mellom hver gang :) <3

Eg er blitt kjent med nye folk her nede.. Menneskene her nede er så koselige, di smiler til deg uasett årstid å tid på døgnet :)

Har til tider veldig lyst å flytte tilbake, men er kun pga eg savner guttene mine å vennene min, ikke minst Leni :) <3
Men sånn ut fra det, har eg ingen planer om å flytte tilbake, trives veldig godt her :)

¤ Fantasy is not a crime ¤

Tja hva skal jeg spøre om da (?)
Drømme bil ? Liker du å blogge ? Er jeg en god søster ? Kom egentlig bare på sånne "teite" spm men er jo en spørsmåls runde såh :P Glad i deg best søsteren ever <3

Svar:

Volvo 850 og Chevy Starkraft. ja eg liker veldig godt å blogge, eneste er at er ikke alltid eg orker eller har tid å blogge, men når eg først blogger igjen så kommer det som regel ett par innlegg på en gang :P hehe.. Jaaa, selfølgelig er du en god søster, eller nei, du er en helt FANTASTISK søster :) <3 Kjempe masse glad i deg vennen <3 I spørsmåls runde, er ikke det noe som heter teite sp.mål :P hehe
Da spør man om det som faller inn der å då :P hehehe



Photobucket