Love

Love

onsdag 7. desember 2011

Natta alle sammen :)

I dag har vi kost oss masse masse :)
Har igrunn bare vært en helt fantastisk fin dag ;)

I dag stod vi ikke opp før kl var 09.15.
Eg hev på meg en natt bukse å collage genser å vi gikk inn i stuen å koste oss med
barne tv å en god frokost å varm kakao.
Det var -6 grader ute i dag tidlig, så kan si det sånn at kjenner at vinteren er kommet :P

Først når kl var 13.00 klarte vi å surre oss til å finne noen skaplige klær å gå i,
for i dag har vi nemlig vært hos fotografen :D
Det var så utrolig gøy. Ingrid Natalie var jo helt vill, for vi måtte løpe litt rundt å tøyse oss :D
Det var jo for å få litt andre bilder en bare sitt i ro med mamma å litt bilder av bare hun ;)




Da vi skulle gå der i fra, var det jo selfølgelig begynt å bli spinn glatt ute,
men vi fant ut vi skulle ta oss en tur bort til mamma å de siden det er en stund siden vi har vært der borte no, men det gikk no fint helt til Ingrid Natalie begynte å bli sulten å lei ;)
Så da fant vi ut at vi bare skulle gå hjem å kose oss i steden for, å så kunne få gå kor hun ville å leke med lekene sine uten at noen ble sur for at hun gikk i veien el rørte pynt osv..
Hun ELSKER å pluke på alt som ikke er hennes eget.
Men det er typisk barn på den alderen.
Noen er jo selfølgelig veldig heldig med sine barn :)
Men det har ikke eg vært med Ingrid Natalie for å si det sånn.. :P
Alt som ikke er hennes å hun VET at hun ikke har lov å røre, det MÅ hun bare bort å plukke på..
Oppmerksomhet!!! :P hehe..

Men hun er no verdens herligste jente i mine øyner.
Men det er typisk foreldre.
Man syns at andre sine bare er søt å herlig å det som er, men ingen overgår sine egne.
Tror det er en sånn ting alle foreldre har :P
Litt morsomt å tenkte på egentlig, siden ingen er bedre enn andre liksom :P
Men men, det er no min mening, er ikke sikkert andre tenker sånn ;)

Til middag i dag ble det faktisk pizza fra Mix Grill.. Di lager såå utrolig god pizza der bort,
er ikke akk første gangen eg bestiller pizza der :P hehe
Men det kjekkeste med alt er at du får den 10 pizzaen GRATIS :D
Å det kommer jo godt med ;)

Etter mat så gikk eg å Ingrid Natalie ut å leket litt i hagen å tiden gikk jo så alt for fort,
så plutselig var kl 18.00, å da var det jo inn å se på Jul I Blåfjell og Jul I Skomaker Gaten ;)
Syns det er såå utrolig kos å sitte i stuen med lille gullet mitt under ett teppe å se på julekalenderen på NRK og spise kvelds :)
Er liksom ikke så ofte hun har tid til å kose sånn.
Men under julekalenderen gjør hun det, helt oppslukt i tv da :P hehe..

Så var det jo senge tid for gullet mitt..
Så da var det rett ut på badet å få på seg nattisen å pusse tenna å så i seng :)
Vi har jo en liten ting vi gjør hver kveld, noen syns det er teit å andre ikke..
Men vi leser Fader Vår, å så synger vi Kjær gud jeg har det godt. :)
Eg bryr meg ikke om hva folk tenker å mener om den saken, det gjør vi med go guttene mine også :)
Det er en trygghet for di små å ha en fast rutine hver kveld :)



Etter Ingrid Natalie la seg kom min kjære søster Jannicke på besøk :)
Vi har bare sotte i sofaen å preiket å sett på tv ;)
Koselig å ha sånne avslappnings kvelder også,
sjøl om du vet du har 1000 ting du skulle gjort!
Men i dag valgte eg å bare ta kvelden helt med ro å slappe av.
Så får eg ta det som hører med husarbeid i morgen ;)
Har heldigvis ikke noen planer for morgen dagen ;)

Så no er det natta på meg og kjenner eg..
Best å bare komme seg i seng mens eg enda kjenner eg er trøtt,
så kansje eg klarer å komme meg inn i en normal rutine eg også ;)
I stedefor å sitte opp til kl 01.30- 02.30 ;)
Kjenner at eg er lite opplagt dagen etter på da, å det er ikke bra,
siden eg da ikke har så mye ork til å finne på ting med småen..
Så full skjerpings no!! ;) hehe..

Så da går eg å finner sengen, så håper eg alle får en fin kveld å god natt :)





PS: Kjør forsiktig alle sammen. Det er GLATTE veier ute!!!





Photobucket

1 kommentar:

Leni Rambjørg. sa...

Hun er NYDELIG fin!!! og keg liker kjære gud velig godt fordi den sang mamma og de for meg og <3 farmor <3.
God natt vennen min. love u