Love

Love

tirsdag 6. desember 2011

Er du opptatt eller ledig? Ledig
- Liker noen deg? Ja
- Hva står det på den siste meldinga di på mobilen? Våken?
- Hvordan føler du deg nå? Trøtt

UTSEENDE
- Øyenfarge? Blå
- Hårfarge? For øyeblikket blond.
- Kropp? 1.62, 41,1kg

HELT ÆRLIG
- Liker du klemmer? Jepp men ikke av hvem som helst
- Liker du kyss? Ja
- Røyker du? Ja
- Snuser du? Av og til :P

HVOR
- Er du kilen? Ikke så veldig igrunn.
- Har du piercing? Tungen, navelen
- Var du for 1 time siden? Hjemme
- Mange nummere på mobiltelefonen? 108
- Gammel ser du ut som du er? Alt mellom 16 å 22 :P
- Hvorfor fylte du ut denne testen? Kjeder meg :P

Hvem

- Ringer du når du er glad? Leni, Pål Jannicke og mamma :P
- Hvem var den siste som sa de var glad i deg? Min søster Jannicke <3
- Tenker du på før du sovner? Viss eg først begynner å tenke, så blir eg liggende å da får eg ikke såve, så prøver å la være ;)
-Hvem beundrer du ekstre mye? Vetsje :P

ER
- Du en kosete person? Jepp EKSTREMT!
- Du en sjalu person? Nja, er vel kansje det til tider, kommer vel litt ann på ;)
- Du lykkligst i forhold eller som singel? Forhold, så sant det funker ;)

Hva
- Skal du nå? Legge meg ;)
- Drømte du i natt? Vetsje



- Er din største frykt? Å få en telefon om at det har skjedd noe alvorlig med barna min i skole el bhg :/
- Var det siste du sa? Hade
- Vil du helst gjøre nå? Såve :P
- Synes du om personen du tok du denne testen fra? No er det maaange år siden eg snakket med hun el så hun sist. Men ut i fra den tiden eg var med hun, så er hun en helt fantastisk jente. som regel ALLTID smilende å blid :) <3



Photobucket

Ingen kommentarer: