Love

Love

fredag 23. desember 2011

Så var lille Julaften kommet :)

Lille Julaften <3

Fy som den tiden har gått.
Kan ikke forstå ka som gjør at tiden flyr avgårde :P

Men men, så var lille julaften kommet.
Å bare ett par timer igjen til go guttene mine Ole Magnus og Knut Tobias kommer :D
Gleder meg som en liten unge til å se di igjen å kose masse med di ;)
Di kommer med pappaen sin som og skal feire jul her med oss, så skal vi reise sammen med di opp igjen til vestlandet 1 juledag ;)
De kommer med toget ca kl 17.00 :D

I mellomtiden så har eg å Ingrid Natalie fått oppgaver av mamma siden hun desverre må jobbe i hele dag å langt ut på kvelden å i morgen, så vi skal no ut å kjøpe noen julegaver for hun til noen i familien å til Ingrid Natalie fra mamma og oldefaren hennes (min morfar) ;)
Så skal vi lage ribbe til middag, så guttene får i seg en skikkelig god middag når de kommer, for da har de trossalt vært på toget i 9 timer å er jo ikke så mye middag på det toget at det er noe å skryte over :O
Kan ikke få sakt nok ganger kor mye eg gleder meg til di kommer..
Derfor er eg veldig glad vi har fått litt å gjøre på, så eg ikke bare går å ser på kl å venter ;)

Her kommer litt bilder fra de tre sise dagene ;)



Eg og Ingrid Natalie har tatt snø på vinduet hennes :)



En liten Jule Lunsj sammen med "Tante" Jannicke og "Onkel" Kristoffer :D
Ingrid Natalie inviterte di på lunsj hos oss på Onsdag :)
Det var utrolig koselig :)




Litt utrolig igrunn, men Ingrid Natalie spiser mye mer når vi er flere rundt borde enn når det bare er meg å hu.
Men da er det jo litt kjekt å invitere mine søsken bort på mat også :)

Ett delvis pynta juletre.
Ole Magnus og Knut Tobias skal få pynte resten i kveld sammen med meg :)

Litt lys på og glitter :)
Så må vi vente på at mamma har funnet ut ka hu skal bruke å ikke, siden halvparten av jule pynten min er forsvunne :/
Så da skal eg få litt av hun. ;)
Men er jo ikke noe stress, er jo lille julaften som er tradisjon å sette opp juletreet.
I værtfall på vestlandet å er di tradisjonene eg forholder meg til.
Ser her nede at juletreet var kommet opp i nesten alle hus innen Tirsdag og Onsdag.
Syns det er litt tidlig eg..
men men, det er no meg, sikkert for eg er vandt med at lille julaften da skal treet opp,
ikke før ;)


Ingrid Natalie var stor FORNØYD med dagens kalender gave :P
Stor nisse sjokolade :)

Når pleier dere å sette opp juletreet å pynte det?

Ønsker dere alle en fantastisk fin dag sammen med familie å venner :) <3

<3 Take Care <3

Photobucket

Ingen kommentarer: