Love

Love

tirsdag 3. januar 2012

Oppsumering :)

Heisann alle sammen :)

Først å fremst vil eg ønske dere alle ett godt nyttår :)
Håper dere alle har hatt en fin å minnerik jul tid å nyttårs tid :)

Her kommer en del bilder å sånn fra jul til reisen opp til Vestlandet og tiden der oppe å reisen hjem igjen til Halden :)

Sånn ser min stue ut i mørket med alle advents lys å sterin lys tent :)


Sånn ble juletreet våres i år.
Pyntet av mine to herlige sønner Knut Tobias og Ole Magnus :)


Her kommer det litt bilder fra tog turen til Vestlandet :)
Her sitter Ingrid Natalie og tegner i tegne boken til Knut Tobias sammen med
Pål og Ole Magnus.


Her har vi Ole Magnud og Knut Tobias sammen med Onkelen sin Kristoffer :)
Kose kose <3


Får god kos av brelegutten min Knut Tobias <3


Her sitter vi å koser oss med Cars 2, siden kl var så mye å mine kjære små var begynt å bli veldig lei, slo eg på pcn å satte på en film til de. Å som dere ser til høyre ligger min søster Jannicke og såver :P (Som vanlig) :P hehe


Ingrid Natalie er ute å kjører Traktor mens Knut Tobias og Ole Magnus sykler :)


Søsken kos :) <3
(Knut Tobias og Ole Magnus)



Her kommer bilder fra turen hjem igjen til Halden.
Vi valgte å ta natt toget å bestillte oss dermed cupè, å gjett om det var suksess :P
Å det skal vi gjøre flere ganger. Min herlige jente såv faktisk hele veien.
Eneste var at vi var 3 stk + Ingrid Natalie, som egentlig skulle såve i vognen, men så viste det seg at det var ikke plass til vognen sånn som vi fikk beskjed om på tlf hos NSB.
Men det ordnet seg, vi fant en løsning på det :)
Kristoffer <3


Jannicke <3


Jannicke later som hun såver :P (med ett smil rundt munnen)
Haha..


Her endte eg :P
Siden det bare var to senger i hver cupè å prinsessen min ble alt for urolig oppi vogn bagen, så byttet meg å hun plass.. :P
Så Ingrid Natalie delte seng med Jannicke i steden for :P


Nam Nam, Goodis :D
Godt eg er så tynn som eg er, kan spise så mye snop eg bare orker uten å legge på meg ett gram.
hehe..



Jo da, eg klarer å tilpasse meg omstendighetene :P
Må man så må man ;)


Her ligger Ingrid Natalie og breier seg å såver som en stein :) <3


Jannicke såvner til slutt :) <3


Kristoffer såvnet og tilslutt :) <3


Var så heldig å klarte å få til noen fine bilder fra toget :)
Dette er på Ål :)


Helt sykt kor mye snø det er her :P
(finnes ikke misunnelig liksom :P)


På tog stasjonen i Ål :)

Photobucket

4 kommentarer:

Therese :) sa...

GODT NYTTÅR !!

hærlige barn, ser ut som du har kost deg i jul/nyttår :)

eg sier det igjen, kanonfin på håret!!!

~~*~~Catharina`s Verden~~*~~ sa...

GODT NYTTÅR :D
Tusen takk for det :) Har kost meg kjempe masse i jul/nyttårs tiden. Er nesten litt synd den går så fort over. men samtidig litt greit. Merker eg er litt lei julen i huset no :P hehe

. sa...

Var kjempe kos. Vill opp igjenn snarest mulig. Og kansje noe mer * Hint hint * ;). Takk for de flotter bilden du la ut av meg da, har sett bedre ut :P Men du å In vra bare mega søte. Kjempe klemz <3 Og DIGER BLOGGEN DIN !

~~*~~Catharina`s Verden~~*~~ sa...

Ja det var det vennen :) He ge di hinta dine er flotte. syns du skal gå for det eg ;) Eg syns ikke bildene var så gale eg, er no ikke de værste vi har :P haha..
Stor kooz å klemz til deg og vennen :) <3