Love

Love

lørdag 7. januar 2012

Min lille hemlighet :D

God kveld kjære lesere :)

I dag har ikke vi gjort stort mye.
Vi har igrunn bare gått hjemme å trakket, sett på tv å Gråtass filmen som vanlig, den har stått på fra vi stod opp i dag til i etter middag, hun er jo helt vill etter Gråtass får en ny venn filmen :P
Tror dere eg er lei den filmen no eller?? :P
Men men sånn går no dagan!! :P

Men over til over skriften :D

Då var eg fått svar på det eg har gått å venta på ett par dager no,
å ikke minst hat nedtelling på timer :P

Mitt nye hjem :D

Så no har eg bestemt meg.

Eg og prinsessen min flytter tilbake til Vestlandet ;)
Å forhåpentligvis kommer min kjære søster å bror etter ;)

Men her kommer ett lite bilde av min nye bo plass :D



Hva syns dere? Koselig :)

Det er ett hus på 100m2 med 4 såverom å stor stue og kjøkken :D
Gleder meg som en liten unge til å flytte, eneste minuset er all PAKKINGEN!!

HATER og PAKKE!!! :P

Ellers så ønsker eg dere alle en forsatt fin helg :)


Photobucket

3 kommentarer:

Anonym sa...

jippi <3 gleder meg til å få deg utatt her :D Velkommen tilbake :)velkommen til nabolaget :P

Renée sa...

JIPPI!!!! Kor???

~~*~~Catharina`s Verden~~*~~ sa...

Anonym: Tusen takk vennen. Gleder meg utrolig mye til å komme ut igjen eg og :D

Renèe: jeey :D forklarte deg pr facebook :P