Love

Love

lørdag 7. januar 2012

Så var det helg igjen :P

God kveld kjære Lesere :)

I dag har eg å min lille prinsesse bare koset oss hjemme.
Var en liten tur på butikken å handlet litt mat å sånn, men ellers har vi koset oss hjemme
med filmen Gråtass får en ny venn blandt annet å lest bøker :)
Ingrid Natalie er blitt så grådig opptatt av tog (wonder why liksom) :P
Men i allefall så har eg kjøpt opp igjennom noen år med Thomas toget bøkene,
di ble kjøpt til guttene, men så tok eg vare på de når di "ble for store" for di.
Så no har prinsessen min overtatt de, å er veldig glad for det :)
Ser bare hvor hun stråler ut av glede hver gang hun kommer med en av bøkene. :D <3

Ellers i dag har vi kost oss masse med min kjære søster Jannicke.
Vi spist en god kvelds sammen alle tre før jenten min skulle legge seg.
Hun har vært litt vanskelig å legge i dag, å våknet allerede 3 ganger.
Å når hun først våkner så er det ikke alltid like lett å legge hun igjen,
spørs litt på hvor lenge hun har såve.
Men heldigvis så går det som regel greit ;)

Såå er plutselig HELGEN kommet igjen.
Fatter det ikke eg, men kor blir tiden av da?
Ikke vet eg.
Akk no så sitter eg igrunn bare å tripper :P
Å hvorfor skal eg fortelle i morgen om alt går som planlagt ;)

Ellers så ønsker eg dere alle en God Helg å en forsatt fin fredags kveld :)


PS: Er det noe dere ønsker å vite eller dere vil eg skal blogge om så må dere bare skrike ut :)


Photobucket

2 kommentarer:

. sa...

Hehe, sitter å tripper her jeg også både i spenning for din del og litt skrekk i det jeg venter på ;) U know ?.. Og noe eg vill du skal blogge om er MEG , haha neida bare tuller :P Klemz og Digger forsatt bloggen din !!

~~*~~Catharina`s Verden~~*~~ sa...

Ijees i know :P Vet at der bare to timer igjen til svar, å di to timene kommer til å bli evig laaaaange :P hehe.. legg ut en sp.mål runde på bloggen din el noe ;)