Love

Love

torsdag 5. januar 2012

Rimlig fornøyd over dagens innkjøp :)

Som eg skrev i ett tidligere innlegg i dag, så har eg kjøpt meg ny tv benk og nattbord :)

Så la eg ut litt forskjellige ønsker om ting eg har lyst på.
Men har jo tenkt at dette var så dyrt at det kom jo til og ta en heeel evighet før eg fikk tak i det :P

Menne nei, venner, finn.no og
kjøp,selg,bytte og gis bort i bergen gruppe på facebook er tingen ;D

Her er det eg har fått kjøpt meg til en billig peng :D



Dette flotte Floss teppet :) <3



Dette flotte Bombay stuebordet :) <3

Dette flotte Bombay Spisebordet :) <3

Å dette Flotte Vetrineskapet :D <3

Hva syns dere?

Eg sjøl er veldig glad i mørk brun, hvitt, svart, sølv og lilla :)

Har dere noe spesielle farger dere liker å ha i huset i møbler og interiøret deres?

Photobucket

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe fint. Deilig å ha både finn og god venner. Gratulerer :-) men tror ikke jeg ville ha blandet boombay serien med hvitt :-P
så kjekt at du fikk alt du ville.
klem jea

~~*~~Catharina`s Verden~~*~~ sa...

Tusen takk jea :) Har en liten plan for det :) Det skal ikke stå i samme rom/etg ;) Ja det er veldig kjekt, er liksom noe eg har ønsket meg lenge, men det har vært så dyrt. men no fikk eg det til en veldig billig peng ;)

Leni Rambjørg. sa...

stuebordet vile jeg malt i høyglans hvit farge, samme med spisebordet.. men det er jo enhver smak ;) nå med små barn har jeg mørke bord,stoler og sofaer og er veldig glad for det.. ;)

~~*~~Catharina`s Verden~~*~~ sa...

Hadde sikkert vært fint det og, men eg liker nærmest elsker det sånn som det er :) så kommer nok til å beholde det så, å vedlikeholde det ;)Vil tro det er best med mørke møbler så lenge man har små barn, ser ikke alt like godt da :P