Love

Love

mandag 9. januar 2012

Så var det Mandag igjen :P

God Morgen alle sammen :)

Dagen i dag startet med at både eg å Ingrid Natalie forsåv oss til barnehagen :P
Så i dag var ikke prinsessen min i barnehagen før kl 10.00.
Men det gjør no forsåvidt ingenting.
Vi går no bare hjemme å trakker alikevell.
Men no er hun no i bhg så eg har fått ringt bhg der vi skal bo å snakket med di, så no er bhg søknaden sendt. Håper hun får 2-3 dager i bhg fra 1 mars, viss ikke er det no ingen krise,
eg er no ikke i arbeid el noe som tilsier at eg ikke kan ha hun hjemme.
Men vet hun koser seg sammen med alle di andre barna :)
Men går det ikke så går det ikke, da får vi bare søke på nytt 1mars, å fra høsten av vet eg at hun får plass. Så det går jo helt fint :)
Men men, her SNØR det, å eg kose meg inne med kaffe koppen min å alt rotet som flyter over alt!!
Typisk det når man er på flyttefot ;)

Så dagen i dag og i morgen skal eg bruke effektivt, med tanke på at jenten min er i bhg.
Så da får eg litt tid aleine til å pakke å styre på ;)

Så det er vel bare å hive seg rundt å få gjort noe. :)

Har dere noen planer for i dag eller resten av uken? :)

Ønsker alle en forsatt fin Mandag :)


Photobucket

Ingen kommentarer: