Love

Love

torsdag 26. januar 2012

Nesten pakket ferdig å klar til å reise. :)

God kveld kjære lesere.. :)

I dag var vi opp kl 09.00. Det var rett og slett deilig å få såvet ut litt, men no kjenner eg at det er ikke lenge før sengen roper på meg igjen :P

I dag har vi ikke gjort på så mye egentlig.
Ganske så rolig dag :)
Men vi var en tur på Jensen og scheele AS.
Så da fant min kjære fetter Jarle seg bil,
Så da kjøpte eg den til han å no er Volvo 850n min :D
wiii, gleder meg litt til å få den på veien å sånn no :)
Men først av alt så må eg jo nesten få bil lappen ferdig ;)


Banan kasser og europris kasser er en fin ting å pakke alle tinga som skal være med på ett flyttelass :)
Evig enkelt å stable, så det er til å anbefalle alle som er på flytte fot ;)


Ellers har eg ikke så mye å si, skjer ikke så mye no i flytte tiden annet en pakking, spising å såvning ;P hehe..


Men no tar eg kvelden her. :)
Er trøtt å alle andre i huset har jo lagt seg, så ingen grunn til å sitte våken lengre enn man må ;)

Natta alle sammen :) <3


Photobucket

1 kommentar:

Leni Rambjørg. sa...

dere har vært kjempe flinke og effektive! gleder meg til vi skal dikkedere <3