Love

Love

tirsdag 10. januar 2012

Blir snart GAAAL!!

Heisann alle sammen :)

Dette blir sånn syte innlegg. Sånn at det er sakt!

I dag fikk eg vite at typen til mamma har bed husværten min om å hive bassenget vårt som vi har fått av min tidligere stefar Frank. Altså pappaen til Jannicke og Kristoffer, og selvfølgelig og besten til mine barn :)

Vi var såå evig glad for at vi fikk det, for det er noe eg rett og slett ikke har tatt meg råd til.
Men no sitter eg igjen med noen stenger å en pumpe!! :/

Så plutselig at det var vekke i går, ringte typen til mamma å spurte kor det var,
det viste ikke han, men rekna med at husværten min hadde heve det siden di hadde seg en opprydding i leiligheten over når vi var på vestlandet i romjulen..
ok, sier eg, får spørre han om kor det er da.
Snakket med husverten min å han sa han hadde fått beskjed av typen til mamma om å hive det..
Blir rett og slett GAL i hode...
Men ikke nok med det, så ringer eg opp igjen til typen t m. og sier det at eg fikk beskjed om at du har bed han om å hive det. Ja sier han da, så sa eg du el noen andre har ikke lov å røre mine ting uten tillatelse fra meg..
Nei, greit det sier han men no er det no gjort..
Så forlagte eg ett nytt, å da hadde jo eg plutselig sakt at eg skulle hive det..
Noe eg ALDRI har sakt!!
Så sa eg, eg driter i det eg skal ha ett nytt, for dere skylder meg et j.... Basseng..
Det var ett sånt stort på mangen tusen liter..
Hadde det vært ett lite hadde eg ikke brydd meg..
Men uasett så kunne eg drite i det..
Greit, da går eg til advokaten så får dere ta det der etter,
Å da skal eg si deg han var kjapp å skyldte på mamma....
OMG sier eg bare.. Skal hun få skylden for det og no?!?

Jaja, da viste seg plutselig at eg var sakt til mamma at eg skulle hive det..
so fuckings what??
Om eg har no sakt det i det hele tatt eg rett og slett ikke husker det,
så har eg ALDRI bedt di om å hive det..
Å igjen, di har forsatt ikke lov å kaste tingene mine uten å SPØRRE meg først..
Blit så j... Forbanna!!
E det mulig?

DEt værste av alt er at di tror di kan komme inn i leiligheten min å fortelle meg ka eg skal ha her inne å ikke. For ting tar for stor plass..
Akk som om det er di som bor her da..

Fuck Off er alt eg har å si!!

Sorry alle sammen.. Måtte bare få det ut! :/




Håper inderlig at ingen andre har det sånn, for det er rett og slett til å rive av seg håret på!

Men men, det er tirsdag å eg skal se fruene. :D
En positiv ting i allefall :P hehe

Ønsker dere alle en riktig god Tirsdags kveld :)


Photobucket

3 kommentarer:

Anonym sa...

dei er helt skutt i hode alle sammen

Leni Rambjørg. sa...

OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Therese :) sa...

fy faen, eg hadde klikket på husverten!! han kan ikke ta ordre fra noen andre enn DEG!