Love

Love

tirsdag 24. januar 2012

En liten oppdatering :)

God morgen alle lesere :)

Eg vet det har vært dårlig med blogging fra min side den siste uken, men lover det blir bedre
når vi er ferdig med alt som heter pakke ned, pakke opp å flytting ;)

No nærmer flytte dagen seg med storm skritt her :D
Bare 3 dager igjen til ting blir stablet inn i lastebilen å går i retur til Vestlandet :D
Wiii :D

Ellers har eg å lille prinsessen min vært på Vestlandet i en uke nå å kom hjem igjen i går ;)

Vi var jo som sakt oppe for å skrive kontrakten på huset å få nøklene :)

Å eg bare sier det fy a meg som det kjøkkenet så ut, er sååå evig glad for at eg fikk male det :D

Bilder av når det er ferdig kommer etter hvert som det er ferdig ;)

Dere skal få en liten smakebit på kjøkkenet etter på, om hvordan det så ut ;)

Så eg, min fetter Jarle og Anders har malt å styrt på i en hel uke ;)

Litt koselig, sjøl all mobbingen osv :P hehe

Men men, i går kom vi hjem som sakt, vi tog natt toget hjem igjen som dere ser litt lengre her nede :)

Å gull jenten min såv hele turen til togstasjonen å mens vi venta på toget å hele togturen hjem. Eg vekket henne kl 06.20 for å gjøre henne klar til å bytte til neste tog ;)
Jarle er med oss ned igjen denne gang for å hjelpe meg med å pakke osv ;)
Kjempe koselig, da fikk han no endelig se kossen Halden By såg ut å hvordan leiligheten min her nede er :)

Prinsessen min gikk i bhg da vi kom hjem med toget i går så gikk vi hjem for å slappe av å få stellet oss å sånn, så kom min kjære bror bort for å være med ned på Europris for å kjøpe flytte kasser ;)

Så da ente det med at eg kjøpte 10 flyttekasser når eg først var der :P heheh
Skal være sikker på at eg ikke trenger flere no :P

Så hadde vi løvsteik, pomfri å bearnee saus til middag, en stor favoritt hos hele familien :)

No er Ingrid Natalie i bhg, for det er siste dagen hennes :/
Litt trist syns eg egentlig for hun trives såå utrolig godt i den barnehagen å alle ansatte er noen helt fantastiske mennesker.. Kommer til å savne de vi og :)

Kan bare si en ting å det er at på Vestlandet finnes det INGEN som er like hyggelige å snille i bhg..

Så akk der kvir eg meg litt..

Men men, det får no bare gå bra.. Håper eg da :P hehe

I dag så skal det for det meste gå i pakking pakking å pakking ;)

Håper eg blir ferdig no!?! :D

Her kommer ett lite bilderas fra uken som har gått ;)

Her snør det som bare det :D <3


Lille meg på toget på vei til Vestlandet :)


Her er det fantastiske stygge kjøkkenet.. Helldigvis er det ny malt no :)
Det såg jo ut som en hippie fra 60 tallet som hadde innredet fra ei løe :P
Helt grusomt :P

Jarle som ikke kom til å klare å såve på toget :P Haha
På vei til Halden.


Kose kos med prinsessen min :) <3

Til slutt sovnet eg også å ikke bare de to andre :)


Prinsessen min såver såå tungt å godt på toget :) <3

Ha en fantastisk fin dag alle sammen :)

Kjør forsiktig ;)


Photobucket

Ingen kommentarer: