Love

Love

tirsdag 10. januar 2012

Nye Briller :D

Heisann alle sammen :)

I dag var heldt grusomt å stå opp rett og slett :/
Prinsessen min har vært litt urolig i natt å eg ble jo selvfølgelig liggende å se på film til langt på natt..
men men, bare meg sjøl å takk for det :P

Eller så er Ingrid Natalie i bhg å eg har jo gått hjemme å pakket. ;)
Prøver å få gjort mest mulig mens hun er i bhg :)

Ellers er det vel ikke så mye å si, blir litt enkle å kjedelige innlegg pga alt pakke styret,
men prøver å blogge litt inni mellom ;)

Sånn ser det altså ut her i dag :)

Syns igrunn vinteren er en herlig tid eg :D
(viss du ser vekk fra alle ulykker å sånn som skjer rundt om) :/


Nydelig? Tidlig i dag tidlig ;)


Eller har eg fått meg nye nattbord lamper i dag :)
Syns de var velddig finr å ikke minst billige :P



Men over til overskriften :P

Eg har i dag vært nede å hentet de nye brillene mine :)

Bare sier det, fy flate, trodde ikke eg hadde så dårlig syn.
Men gud så mye bedre eg såg no :P
Briller er en fantastisk ting viss du ser dårlig :P hehe


Her har du altså meg med de nye hverdags brillene mine :)


Midtstill
Å her har eg på meg lese brillene :)

Hva syns dere? Fine? :)

Bruker dere briller?

Ønsker dere en forsatt fin Tirsdag med mye gøy på tv i kveld :D


Photobucket

Ingen kommentarer: