Love

Love

mandag 9. januar 2012

Pakke Pakke Pakke :P

God kveld kjære lesere :)

I dag har eg og lille prinsessen min bare vært hjemme å koset oss med film, god mat å pakking :P

Hun har fått vært med å hjelpe mammsen sin med å pakke ned div pynte ting osv ;)
Må si eg er riktig så imponert over hun, hadde trodd det ble mer opp pakking enn ned pakking, men lille jenten min var kjempe flink, hun tok en pk med noen stearin lys opp å fikk beskjed om å ligge den på plass igjen for det var der den skulle være. Å det gjorde hun. :D <3

Har igrunn ikke så mye å fortelle om her i dag, å det blir det sikkert ikke på de neste innleggene her heller, med tanke på at det blit mye pakking å på fredag så reiser eg å Ingrid Natalie opp igjen til Vestlandet for å skrive under husleige kontrakten å få nøklene til det ny huset vårt :D
Kjenner eg gleder meg utrolig mye til å komme på plass i nye huset vårt no :)
Her kommer ett lite bilde av meg i aksjon pakking :P


Ene såverommet er helt tomt, å nesten hele kjøkkenet er tomt allerede, å eg begynte igår :P

Tror dere eg gleder meg eller?? :P hehehe...

Men no tror eg at eg skal ta å finne sengen, skal tidlig opp igjen med min lille prinsesse i morgen.
Hun skal i barnehagen å eg har endel æren eg skal i morgen før eg skal forsette pakkingen min :)

Ønsker dere alle en forsatt fin søndags natt og en riktig god natt :)


Photobucket

2 kommentarer:

Mette sa...

Så kjekt ! Det er kos å pakke syns eg ;) Å få gå igjennom alt, og kaste det unødvendige og det som ikkje blir brukt :)
Får dere med dere noe hitover på fredag, med tanke på att dere skal ta tog?
Klem

~~*~~Catharina`s Verden~~*~~ sa...

Det er jo litt kos med det, men eg har flytta så mange ganger no at eg syns det begynner å bli litt slitsom no etterhvert :P Men er jo deilig å få gått igjennom tingene og, se ka en har å ka en kan kaste som ikke blir brukt å sånn ;) Blir nok ikke tatt med noen ting opp over no, men har en trailer som kommer ned 27-28 januar som henter alle tingene på en gang ;) Så skal bli deilig å få alt inn med en gang å ikke måtte kjører mangen ganger opp å ned for å hente de ;) For det måtte vi gjøre når eg skulle flytte ned her, da kjørte vi opp og ned med flyttelasset :O.. Det var slitsom det :O :P hehe