Love

Love

torsdag 5. januar 2012

Slitsom dag :/

God kveld alle sammen :)

I dag har det vært en utrolig slitsom dag.
No er di begynnt å rive å bygge på både min leilighet å den i 2 etg.
Masse masse bråk fra alle slags maskiner..
Å hos oss har dagen forholdt seg i stuen, for vi kan ikke gå ut i gangen el noe da går vi i veien for snekkere, rørleggere, elektrikere og husvert...
Å det å føle seg inne sperra i stuen i sitt eget hjem er lite kult.
Vi kom oss så vidt til kjøkkenet for å lage mat :/
Å syns jo evig synd i lille prinsessen sin som kun kan boltre seg på den lille stue plassen vi har igjen etter vi måtte tømme rommet til prinsessen min for alle tinga hennes, så det var plass til arbeids karene..
Så alt har jo havna i stua, e det e jo bare ett evig kaos her no :(
Men så spurte heldigvis min søster om vi ville være med på en liten shopping tur i sentrum.
Å JAAA alt for å komme seg ut av dette huset å alt dette bråket..
Så det endte med at eg, Ingrid Natalie å min søster Jannicke var på shopping i over tre timer :P
Tiden bare fløg av sted uten at vi i det hele tatt merket det..
Så det måå jo bare si at da har vi kost oss godt ass :P hehe
Ingrid Natalie kom i ett kjempe humør da vi gikk ut, hun var litt lei på slutten da hun igrunn bare var sulten.
Men det er jo forståelig da vi liksom skulle ha spist middag 1-2 timer etter vi gikk ut :P
Men det ble en kjempe grill pølse på hun så da var hun fornøyd :)
Så gikk vi for å handle inn til taco, for meningen var at eg å min søster skulle kose oss med taco å en god film i kveld.
Men det planen forandret Ingrid Natalie ganske så fort jah.
Hun såvnet på vei hjem i 18.00 tiden. Å våknet jo self i 19.00 tiden.
Kledde av hun da vi kom hjem å la hun i sengen. hadde jo ikke trodd hun våknet med tanke på at hun ikke har fått såve middags luren sin el noe.. men men, ka gjør vel det? :)
Så da laget vi mat å spiste alle tre å hun var i seng igjen til kl 21.00.
Såvnet som en stein gjorde hun og.
Så no såver hun søtt i sengen sin.
No har eg sotte i tlf i vetsje kor mangen timer.
Å det merkes :P
Snakket i 1t 30min men Leni snuppo mi <3
og
Jarle i 1t 30min <3
Er jaggu meg 3 timer det :O
Jaja, sånn kan det gå..
No er eg hoppet i seng for å forhåpentligvis få meg ett par timer på puten før arbeidskarn kommer å vekker oss kl 07.00 :(


Eg kjøpte forresten nye sko til Ingrid Natalie i dag :)
Det var 50% salg på Økonomi sko i dag :)
Helt fantastisk :)
<3 Gor Tex <3
(om det er sånn det skrives)


Orginal pris var 399 pr stk ;)


Syns Januar mnd er en fantastisk mnd for salg må eg si..
Syns igrunn de kunne ventet ett par mnd med sånne stor salg på alle butikker rundt om, pga det har nettopp vært Jul liksom. Å det går alltid en del penger da..
Men men, hun trengte nye jogge sko å vinter sko.
Så da var det bare å slå til mens de har SALG!!

Men men, no sier eg natta folkens :)
Photobucket

2 kommentarer:

Leni Rambjørg. sa...

Kjedelig å holde på sånn med at det er folk i leiligheten dag ut og dag inn.. hehe ja var en smule varm i øret kan du si ;) <3
kjempe flotte sko, veldig greit med januar mnd :) vi får jo stipend!!! ;)

~~*~~Catharina`s Verden~~*~~ sa...

Ja det er veldig kjedelig. Heldigvis har de ikke vært her nede så mye i dag. De har bare skiftet ut kranen på vasken på doen ;) Ellers har de holdt seg oppe i dag, men det er jo mye bråk. men men, går seg vel til :)
Syns de skoene var veldig skjønne, samtidig som di har holdt varmen godt. Hun brukte de i går å i dag, å det er - grader ute å hun var varm på beina når vi kom inn, så det er å anbefalle for de som mangler vinter sko for sine små :)
Ja stipend jah. Tror kansje en del av det går til depositum denne gangen å resten til tannlege mest sannsynlig. Litt usikker på det enda. <3