Love

Love

søndag 4. desember 2011

Litt div vi har gjort på de siste dagene :)

Heisann alle sammen :)



Her kommer ett lite bilde ras fra de siste dagene våres ;)







Her har du da Ingrid Natalie som nyter tegnefilm tiden aleine mens mor står på kjøkkenet å lager middag etter barnehagen ;)


Noo, er eg sulten mamma ;)
(Hun hadde ikke tid til å vente på at maten skulle bli ferdig)


Skjønne snuppa til mamma <3


Tv kos på kvelds tid :)

Helt oppslukt i tv`n ;)


Ser du tar bilde mamma :P hehe


Eg har no bestemt meg for å pakke ned stellebordet.

Det har ikke vært i bruk i det siste, å har klart oss fint uten.

Så eg satt det ut i stuen klar til å demontere, men finner eg den dingsen som eg skal skru det i frahverandre med da?? NEI, kor i svarte har eg rota den vekk hen da? Hakke peilig :P


Men den dukker nok opp en dag skal man se ;)

Men som dere ser, så fant jo Ingrid stellebordet da :P


Tulle jenten min <3






Photobucket

1 kommentar:

Leni Rambjørg. sa...

Lille gullet <3 såå stor hun har blitt <3