Love

Love

tirsdag 13. mars 2012

Yeeei, Endelig får vi fast nettverk i huset :D

Heisann alle sammen :)

Fra i dag av kommer eg sterkt tilbake i blogg verden :D
I kveld mellom kl 16.00-18.00 kommer installatøren for ElTel å installerer internett :D
Yeeei, Endelig :D


Ellers har det ikke skjedd så mye her :)
Sitter no å planlegger sommerferien våres ;)
Skal ha oss en uke på kirkeng camping i Halden ;)
Så gleder oss masse til det å kunne reise ned der å være med familien å nye det flotte sommer været der nede :D

I dag blir vi nok bare hjemme å slapper av å vente på installatøren så vi får nettet opp å gå ett no over en mnd utsettelser fra Nextgentel/ ElTel :/
Men det skal bli godt å endelig få det i orden :)

Ellers så har vi hatt kjempe fint vær her i dag med sol å kos :)
Men selvfølgelig har jo mamma å de hatt masse SOL og 21 varmegrader nede i Halden.
Er nesten som eg angrer litt på flyttingen bare pga været :P
Men det er self ingen god nok grunn :)
Trives veldig godt her hjemme, å det tror eg Ingrid Natalie gjør også,
for endelig er hun begynt å såve heeele natten å i sin egen seng på eget rom :D

Men men, dette var bare en liten oppdatering, kommer kansje ett lite innlegg senere i kveld ;)

Ha en super fin Tirsdag alle sammen :)

Photobucket

1 kommentar:

Anonym sa...

ja gler meg eg og vennnen min