Love

Love

mandag 26. mars 2012

Søndag = Avslapping & Kos :D

Heisann kjære lesere :)

I dag har vi bare koset oss masse :)

Vi stod opp kl 08.30 å startet dagen med en good frokost :)

Så gikk gullungene opp for å se litt film i håp om at solen skulle komme frem til oss i dag og,
men det gjorde den jo ikke :(
Men men, skal ikke klage for vi har ikke hatt det kaldt eller hatt noe form for nedbør på mangen dager ;)
Er bare synd at det er meldt regn fra Onsdag av :/
Men det positive der igjen er at det er meldt STOR Sol igjen fra Lørdag av :D

Men så gikk plutselig kl fra oss å Knut Tobias skulle i bursdags besøk til en som han går i klasse med, så når kl var 11.45 så måtte han hoppe dusjen å få på seg fin klærene så han var klar til han skulle dra ;)
Pappaen var så snill at han kjørte han til og fra selskapet.
Så mens han var der var vi ute å koste oss å leket masse ;)
Må jo nyte disse varme fine dagene mens vi har de :)
Da gikk det i alt fra tikken, til lek i sand kassen :)
Kjempe koselig <3

da kl var ca 15.30 så gikk vi inn for å spise litt mat.
Mens eg laget mat så satt Ole Magnus og Ingrid Natalie å koset seg med kaninene :)

Ingrid Natalie og kaninen Sara :)
(Knut Tobias sin)


Ole Magnus og kaninen Lisa
&
Ingrid Natalie og Sara
<3

Da kl var 16.30 kom pappaen å Knut Tobias tilbake,
å da var det tid for å pakke sammen alt de di skulle ha med seg tilbake til pappa.
Men skjønne lille Ingrid Natalie ble jo såå lei seg da de skulle reise at de bestemte seg for at hun skulle få være med de hjem noen timer :)
Så da fikk jo eg tid til å rydde å vaske litt mens hun var der ;)
Vi hentet henne kl 20.15 å kjørte bort til tante lise for å hente noen ting.
Å på veien hjem såvnet lille frøkna mi i bilen, så da var det bare å kle av å legge hun ;)
Hun hadde fått tørr bleie og kvelds hos pappa før vi hentet henne heldigvis,
ellers kunne det blitt en hard natt. med våkning osv for hun var sulten :O

Sier det bare Jannicke, ka skulle du gjort uten din søster :P hehe
Min kjære søster skulle ha Engelsk prøve på skolen i morgen så hadde hun klart å glemme boken sin på skolen :/
Men heldigvis så har vi samme bok i Engelsk.
Så da var det bare til å scanne sidene hun skulle lese på inn på pcn å sende de over til på msn ;)
Så fikk hun lest til den prøven også :)

Etter det så fant eg å min kjære fetter ut at vi skulle lage smoothie og vafler :D
Skal si det ble en super god kvelds i dag.. :D

Men no kjenner eg i min skrivende stund at det er på høy tid å komme seg i seng..



Her har du meg vettu, hva er en vaffel uten nugatti på :P hehe

Men eg glemte jo self å ta bilde av smoothien :/
Men men, får ta det igjen neste gang ;)

Men no sier eg natta her, så blogges vi i morgen ;)


Photobucket

1 kommentar:

Mette sa...

Fine bilder vennen :D Godt dere koser dere så masse ! Sånt liker vi :D:D
Klem