Love

Love

lørdag 24. mars 2012

Helg med SOL & GRILLING :D

Heisann kjære Lesere :D

Her kommer en liten oppdatering på hvordan helgen våres har vært :)


Fredag:

Da vi stod opp fredags morning var det SOL og fint vær :)
Så eg å lille prinsessen hoppet ut av sengen å var såå klar for å gå ut å nye været.
Så vi gikk ned å spise frokost å så gikk vi på bade for å stelle oss å gjøre oss klar for å gå ut å nyte det deilige været :)

Først så var vi ute å leket i sandkassen, så fant vi ut at vi skulle ut å gå på tur ;)
Eg er jo igrunn veldig vant med å gå mye, alt eg skulle gikk eg til, om det var for å handle mat eller opp på helsestasjonen osv, så gikk eg. Men etter eg flyttet opp igjen til Vestlandet så har eg ikke gått særlig mye pga no bor vi med min fetter Jarle og han har både bil å lappen.
Så det sier jo seg sjøl at det blir lite tur gåing da :P
Men fredagen bestemte eg meg for at no skulle eg skjerpe meg fult å helt.
Begynne å spise alle fire hoved måltidene og gjerne mellom måltider å begynne å gå litt oftere ;)
Så da fant eg ut at vi skulle gå rundt Solen ;)
Noe som egentlig var utrolig tung å det føltes som en heel evighet, for da eg kom halveis kom eg på at eg hadde glemt å ta med meg vann på turen. :/
Så på toppen av det hele fikk eg døds vondt i beina siden det er nesten 3 mnd siden eg gikk på tur sist :O
Men heldigvis har eg en så god venninne som eg snakket med på tlf, å hun ville gå meg i møte å hadde med seg en flaske vann til meg :)
Skal si det er lenge siden eg har syns vann var så godt :P
Så evig tusen takk Linn-Therese :D <3
Du er en knupp :)
Da vi kom tilbake til Bergsvik krysset ble vi stående å snakke litt før vi gikk hjem igjen, å Ingrid Natalie stor koste seg med å finne pinner å alt mulig.
Å tullet masse med Linn-Therese å meg.. :P
Herlige prinsessen min <3

Da vi kom hjem var det tid for å lage middag.
Da vi hadde spist satt vi oss i sofaen å koset oss med en film mens vi ventet på at gull guttene Knut Tobias og Ole Magnus skulle komme hjem fra skole og SFO :)
Pappaen måtte jobbe litt overtid, så det ble litt sent før de kom, så når de kom hjem så var det nesten tid for å legge seg, så da lagde eg kvelds til de, å så fikk de lov å leke litt før de skulle ligge seg :)
Mens de leket å koset seg så ryddet å vasket eg alle såverommene å la på nytt sengetøy, sånn at alt var rent å pent til de skulle finne sengen.
Er alltid deilig å legge seg i ett rom som lukter friskt å godt å med rent senge tøy på :)
Da de var lagt seg så slappet eg av litt i sofaen før eg lagde meg kvelds.
Så hoppet eg en tur i dusjen å hev meg i seng. ;)
Kan vel igrunn si det sånn at eg var rimlig skutt den kvelden. :P
Hehe..


Her har man Ingrid Natalie i sitt ess med en gang mor snur ryggen til :P


Den avslappet stilen med Venneby boken :)


Prinsessen min stolt i mammas sko :)


<3


Ole Magnus & Flekken :)
En hund som alle i klassen skal ha med seg ett par dager, med en logg bok der hvor vi må loggføre hva Flekken har fått opplevd di dagene :)

Lørdag:

I dag stod vi opp kl 08.00 å lagde oss en god frokost.
Ny steikte boller med godt pålegg på :D
Så kl 11.00 Da gikk vi ut å leket å koset oss masse.
Vi har vært ute helt til kl 18.30
Så vi fant ut at siden det var så varmt å fin vær ute så skulle vi ta våres første grillings ;)
Så i dag ble det til at vi grillet pølse med bacon på, Koteletter, Hamburgere og Marshmallows.
Med Tilbehør som hjemmelaget salat, men kina kål, paprika, tomater og agurk,
med hjemmelaget dressing til :)
Så da kl ble 18.30 så begynte det å bli litt kaldt ute så da fant vi ut at vi skulle gå inn
å kose oss med lørdags godt å tegnefilm :)
Å når kl 19.30 så var prinsessen min stup trøtt så da var det bare til å ta kvelds stellet å legge hun. ;)
Å kl ble 21.00 så gikk gull guttene rett på badet å pusset tenna uten å si noe til meg, så i dag tror eg de var veldig trøtt :P hehe

Så no sitter eg her å blogger å snakker med min kjære søster Jannicke :)

Her kommer ett lite bilde ras fra dagen i dag :)
Gull ungene koser seg med grill mat :)


Såå fornøyd :D


Ole Magnus, Flekken og Knut Tobias <3


Jarle koser seg med Koteletter :D


Ingrid Natalie koser meg med sink baljen min som er regnet vann i, så da må hun jo bare grise litt :P



Ingrid Natalie og Jarle :) <3


Knut Tobias koser seg med mat og Ole Magnus står å studerer ;)


Meg :P





Litt av mate vi hadde :)


Prinsessen min som griller Marshmallows :D


Ole Magnus og Flekken griller Marshmallows :D


Knut Tobias koser seg med ferdig grillet Marshmallows :D


Jarle, Ole Magnus, Knut Tobias og Ingrid Natalie griller Marshmallows
å koser seg :) <3


Meg selv <3


Forsatt meg selv :P

Men men, da skal eg slappe av litt med sofaen å tvn før eg skal finne sengen eg også :)

Ha en forsatt fin Lørdags kveld :) <3


Photobucket

3 kommentarer:

Leni Rambjørg. sa...

ser ut som dere har hatt en kjempe koselig helg ;) flink du er å gå på tur igjen og ikke minst spisingen din <3 herlig bilde av Ingrid i skuffen da ;))

~~*~~Catharina`s Verden~~*~~ sa...

Ja vi har koset oss kjempe masse, så håper på like fint vær i morgen så vi kan kose oss enda mer :D Takk for det vennen <3 Prøver i allefall å gjøre det beste ut av det ;) Ja hun er herlig der hun sitter, det som valitt skummelt var at skapet begynte å bevege seg når hun flyttet på seg, så må nok skru det fast i veggen for å være på den sikre siden ;)

Hannemoren sa...

Ka utrolig vvakker du e blitt Chrissy!! :D gleder meg masse til å se deg når vi kommer nedover i sommer :) Så fint å se at du e blitt blond og langhåret, akkuratt som i gamledager :D

Stor klem fra Hannemoren :)