Love

Love

søndag 4. mars 2012

Bilderas fra nye huset våres :)

Her kommer ett lite bilde ras fra nye huset våres.

Men bare som det er sakt så er det ikke ferdig malt å klart enda.
Men det kommer nye bilder når det er ferdig malt å alt er kommet på stell ;)

Trappen fra 2etg å ned til 1etg.
Teppet i trappen skal vekk å malest hvitt med svart skrift. ;)

Litt av det pitte lille såve rommet mitt :)
Det er heller ikke ferdig malt og sånn.
Så kommer det en lysekrone i taket å litt sånn små knask :)



Her er resten av mitt såverom :)

Ingrid Natalie sitt såverom :)
Veldig lite, men er blitt ett utrolig herlig jente rom :)
Syns i allefall eg :)

Tegnetavlen hennes.
Tror det er det beste kjøpet eg har gjort til hun ;)
Hun elsker den rett og slett :)

Hello Kitty gardiner som hun fikk i bursdags gave av mormor :)

Sengen til Ingrid Natalie :)

Tv kroken til ungene :)
Guttene sitt rom, med tv og sofa + ett stort kanin bur ;)

Sengen til Knut Tobias :)

Sengen til Ole Magnus :)
Syns det er grådig greit med senger som henger sammen ;)
Skikkelige gode gammeldagse senger ;)


Som dere ser har eg barn, er viktig med litt rot da ;)
Skal jo trives vettu :) hehe..
Her sitter de å koser seg hver helg med god frokost å tegnefilm :)

Badet våres, det finnes ikke fint i det hele tatt..
Men det er fult funksjonalbelt ;)



Som dere ser har vi ikke fått gardiner på badet, så her har vi bare hengt opp ett teppe som er midlertidig dekke ;)

Litt av kjøkkenet våres ;)
Det er heller ikke helt ferdig, listene skal males i en brunfarge å mangler håndtak på skap og skuffer.

Deler av kjøkkenet :)



Resten av kjøkkenet :)

Litt av gangen nede i 1etg

Gangen i 1 etg.

En del av stuen våres :)

Sofa kroken våres :)

Mitt herlige vetrineskap :)
Ble jo evig glad da det kom i hus.
Mi herlige vennine Mette vår så snill å kjørte det ut til meg :)
Tusen hjertelig takk Mette :)
Du er en knupp <3

Her er siste del av stuen våres, en hel vegg med tv 55" og en rekke høyttalere :)
Kos å sitte hjemme å slappe av å se tv/film :)


Photobucket

1 kommentar:

Mette sa...

Kjempe koselig hos dere søta !:)
Ingenting å takke for med vitrineskapet ;)
Gleder meg til å se det når du har fått ting i det :)
Klem