Love

Love

lørdag 31. mars 2012

Mine to nye bøker :D

Heisann kjære lesere :)

Som sakt så har eg fått en stor interesse for mat :)
Å det er takke være Eyvind Hellstrøm <3

Eg så hele 1 ses av Hellstrøm rydder opp hjemme,
å forelsket meg helt i det han gjorde å viste på de episodene :D

Så eg har no handlet inn masse masse grønnsaker, fisk, kjøtt å div. ;)
Så no blir det hjemmelaget mat alle får her videre frem over.
Det er jo bare så utrolig mye bedre enn all den hermetiske maten og ikke minst ferdig maten du får rundt om alle veier :)

Å eg fant jo ut etterhvert at han hadde gitt ut bøker og, så eg måtte jo bare bestille de å fikk de i posten i går :D

Så no tenkte eg å bare fortelle om de to bøkene eg har kjøpt meg,
som eg og er evig glad for at eg gjorde ;)

Mye mye lærerikt :)


I denne boken gir mesterkokken Eyvind Hellstrøm deg
inspirasjon til å skape den perfekte menyen for en hver anledning. 
Her vil du finne ett rikt utvalg av sammensatte menyer med lettfattelige trinn-for-trinn-forklaringer.
I tillegg får du gode vinforslag til hver enkelt rett samt uunnværlige tips som vil løfte retten til nye kulinariske høyder.

Denne boken får enhver hobbykokk til å fremstå som en chef.

Eyvind Hellstrøm- Enkle & perfekte menyer er en frydefull opplevelse for sansene.
Den er vakkert illustrert av lekre og utsøkte fargefotografier som vil gi deg vann i munnen.
Boken er en herlig oppgradering av Eyvind Hellstrøms bestselgere "Enkelt og perfekt" fra 2002, krydret med historier fra Gode adresser.



Bagatelle er en av de flotte restaurantene i Europa.

Er de beste kokkene i verden alltid fransk?
 I Oslopå Bagatellehar Eyvind Hellstrømtjent to Michelin-stjerner.
 Han er et rent produkt av den franske skolen i god smak.
 Han er blond, skjeggeteog 100norsk
Denne høyeslanke mannen er utdannet ved de beste restaurantene i Frankrike, 
og hans tidligere mentorer er enstemmige i sin ros for sitt lys og elegant tolkning av Norges finaste produkter. 
Fisk og skalldyr er hans spesialiteter, presentert i omgivelser gjennomsyret av moderne modernisme.


For dere som liker å lage mat å sånn er dette å anbefale :)


Ha en super duper helg folkens :) 


Photobucket

Ingen kommentarer: