Love

Love

fredag 30. mars 2012

Snart helg igjen :P

Heisann alle sammen :)

Da er det jaggu meg snart helg igjen..
Skjønner ikke litt kor disse ukedagene forsvinner hen :O 
Tiden går så utrolig fort at det er nesten helt utrolig :P

Syns igrunn det er veldig godt å vite at i morgen er det helg,
for da kommer gull guttene mine hjem igjen :D
Å det skal bli såå utrolig deilig å få de hjem igjen,
gleder meg like mye hver gang de kommer <3

No er det jo snart påske og, fatter det ikke.
Men sånn er det no bare. :P
Gullungene skal være hos meg frem til Onsdag,
da skal de opp til pappen sin å kose seg med masse kos å ikke minst påske egget ;)
Eg og Ingrid Natalie har vært å kjøpt påske egg til alle tre, så no mangler bare innholdet i de,
men det fikser vi i morgen :)

I morgen skal vi kose oss masse ute med lek å morro til guttene kommer, 
så er det å lage middag ;)
Å da tenkte eg at min herlige prinsesse skal få lov å være med å lage den,
for hun syns det er så utrolig gøy å få være med mamma å bake eller å lage mat :)
Så i morgen blir det hjemmelagde kjøttkaker i brun sos med poteter og grønnsaker til :)


På tirsdag så hadde eg å Cathrine en kose kveld med god mat, drikke å Paradise Hotel :)
Så da ble det jo selfølgelig koteletter med ris, bearnaisesaus  og en god frisk salat :)
Å når sant skal sies, så var det utrolig godt :)



<3

Mamma evig stolt for å ha fått lov til å lage parisaflette på prinsessen sin :D
Vanligvis får eg bare lov til å sitte klemmer eller strikk i håret hennes uten at hun blir sinna på meg :P



<3

Kose tid med mamma å tegnefilmen Ole Brum :)
<3


Middagen vi hadde i går :)

en utrolig god middag igrunn..
Har fått den servert andre plasser men aldri laget den sjøl.
Men det gikk jo helt fint ;)
Eneste minuset var alt eg glemte å lage salat til :O
Men men, tar det igjen neste gang.
Vi har no alltid salat eller grønnsaker til middag, hver dag :)
Men dette er altså past med piknik skinke i oste saus, men masse godt krydder som bassillikum  osv :)
En utrolig god middag :)

Ps:

 Eg har no sett hele ses 1 av Hellstrøm rydder opp hjemme, å har fått en sykt stor inspirasjon av den mannen der.  :D
Eg er begynt å lage all mat helt fra bunn av, ingen mat fra hermetikk bokser eller ferdig salater osv..
Absolutt alt skal være hjemmelaget. ;)
Å bare sier det, gud for en stoor forskjell det er på smaken av maten,
å ikke minst den metthets følelsen du får :)

Eg har blitt så inspirert av Eivind Hellstrøm at eg måtte bare kjøpe to av bøkene hannes :)
Eg fikk de i posten i dag, så tenkte å skrive litt om de å sånn i  morgen :)

No er vi begynt å tenke å planlegge sommer ferien våres :)
Eg har begynt å spare penger til vi skal reise :D
Vi skal leige hytte i Halden på en camping plass som heter Svingen Camping :)
Utrolig fin plass å en utrolig grei pris :)
Så da blir det nok 14dager ferie på oss der nede ;)
Gleder meg ufattelig mye til å reise ned til sommerbyen å oppleve masse :P
Sjøl om eg har bodd der nede i nesten ett år, så har eg mye mye igjen å oppleve :)
Å ikke minst det at eg skal få treffe min søster Jannicke og min bror Kristoffer :)
Å jo selfølgeligen gleder eg meg til å treffe mammaen min igjen <3
Eg kan faktisk ikke si noe annet enn at eg gleder meg sykt mye til å reise :)

Men no i min skrivenes stund kjenner eg at øynene mine holder på å dette ned her, så no tror eg at eg skal finne sengen her :)

Natta <3

Photobucket

2 kommentarer:

Mette sa...

Ja dagene flyr ! Aaalt for fort !
Men helg er deilig, og idag er det the voice :D Jeeei ! !

Flink du er blitt med matlaging, eg kommer gjerne på tvkveld og kvelds hos deg ;) Hehe..

Kose dere masse i helga vennen, så må vi snakkes snart :):)
Klem

Leni Rambjørg. sa...

phu du hadde masse på hjertet ;)) hehe men du er kjempe flink vennen! og ja mat smaker utrolig masse bedre fra bunn av <3 og hellstrøm er super !! kos deg masse i helgen og i neste uke med ungene så snakkes vi plutselig kanskje jeg kan ta en overnatting neste uke.. da er mannen hjemme på dagtid så da slipper vi stresse med henting og kjøring <3