Love

Love

mandag 19. mars 2012

En super helg :)

Heisann :)

Onsdag fikk eg som sakt besøk av en venninne som eg ikke har sett på kjempe lenge :)
Må bare si at det var utrolig kos å være med henne igjen. ;)
Vi koser oss så mye at hun faktisk er her enda, hun skal i allefall være her til i morgen ;)
Så får vi se ka som skjer i morgen :P
Blir her sikkert ett par dager til :P Hehe...
Må si at det er en jente eg har savnet ufattelig mye,
er over ti mnd siden vi var med hverandre sist :/
Det er nesten flaut å si det, men sånn er det, desverre..
Vi flyttet jo til Halden, å hun kunne ikke bare hive seg på toget å komme på besøk.
Hun jobber jo som frisør på Think Hair Wear Salongen i Åsane :)
Å det skjønner eg, er ikke bare bare når man er i arbeid..
Men men, sånn er det no bare. Eg er no flyttet opp igjen til Vestlandet å ting ordnet seg igjen ;)
Di sier så fint
"Det ordner seg for snille jenter" Hehe :)

Onsdag så satt vi hjemme å slappet av, å snakket til langt på natt.
Så det ble jo en hard Torsdag da vi såg at kl var 06.30 å kom på at vi kansje burde såve litt :P
Så da var det jo bare til å døgne ann ;)
Men så skulle jo vi ingenting på Torsdag så vi ble hjemme å koste oss med lille prinsessen min :)
Cathrine er fadder til Ingrid Natalie så di har jo stoor kost seg sammen disse dagene, men børsting av hår å div oppsett å Ingrid bare koste seg.
Å det må sies at er sensasjon :P
Men syns bare det er kos å se at di klikker sammen igjen så godt etter så lang tid :)
Men eg sovnet jo selfølgelig sammen med Ingrid da hun skulle såve litt på dagtid :P
Så da vi våknet ville hun såå gjerne opp til pappen å brødrene å kose seg å leke.
Å det er jo forståelig, er jo litt kjedelig å gå hjemme å trakke med mammaen sin ;)
Så hun var hos pappa å guttene i 3,5 timer å bare stor koste seg :)
Da eg kom opp for å hente hun igjen så satt hun i god stolen med pappa å leste Thommas Tog bok, noe hun liker kjempe godt.
Å det varmet mamma hjertet noe enormt å se :) <3
Så var det hjem å stelle seg å finne sengen, siden hun var spist kvelds der oppe :)

Da hun var lagt seg så slappet eg av på sofaen ett par timer før eg gikk å la meg.
Var jo en smule trøtt den kvelden :P
(min egen feil, ja eg vet) :P

Fredagen stod vi tidlig opp å spiste frokost å reiste til Åsane, for Cathrine skulle på ett møte kl 12.30.
Så i mellom tiden gikk vi på Midtun Zoo å såg på alle dyrene å fiskene noe Ingrid Natalie liker veldig godt :)
Hun elsker dyr.
Så når vi drar på dyrebutikken så stor koser hun seg :)

Så når vi skulle hente Cathrine igjen så hadde hun med seg fetteren sin Tim som skulle være med oss ut igjen her :)
Da prinsessen min skulle være hos pappaen sin i helgen så satt vi hjemme fredags kveld å preiket å koset oss med ett par øl :)

Da lørdagen stod vi ikke opp før kl 14.00 å da var det å begynne å planlegge dagen siden vi skulle ha fest her hjemme :)

Vi skulle liksom tidlig på butikken for å kjøpe inn øl, røyk å div mat ;)
Men vi kom jo aldri så lang, først satt vio på kjøkkenet å maste en del så fikk vi besøk av en kompis fra Lindås å såda han gikk, satt eg å Cathrine i gang med å rydde å støvsuge å gjøre klart til festen mens Jarle og Tim var på butikken for å handle inn div til kvelden :)

Da di kom hjem lagde Cathrine løvsteik med pomfri og bearnaisesaus, Nam nam :)

Cathrine var skam sulten da vi skulle spise og hev oppå enormt med mat å SKULLE klare og spise opp ALT!! :P
Hadde veddemål mot Tim at hun skulle klare, men etter 1,5 timer måtte hun gi opp, da klarte hun ikke mer :P
Så dette er ett sårt tema for hun da hun har ett enormt konkurranse instinkt :P
Men hun tapte :P
Vi lo godt hele gjengen da,
Tenk dere å komme inn på kjøkkenet der hun ligger over borde for hun er døds mett å nekter å slutte å spise, for hun SKAL vinne :P
Hehehe, ler godt enda, bare med tanken på det :P

Men i allefall, så begynte det å komme folk å vi hev på oss klær å stelte oss.
Å da var allerede første ølen gått ned :)
Så da var vi klar for party :D

Vi hadde det kjempe gøy så dette skal så gjentas.. :D
Gleder meg allerede til neste fest ;)

For å si det sånn så er den allerede under planlegging ;) hehe

Vi kom oss i seng til kl 05.30 i dag å stod opp igjen kl 16.00 :)

Var godt å få såve ut alkoholen for å si det sånn :P hehe

Ingrid Natalie kom hjem igjen kl 17.30 i dag å det var utrolig deilig å få hun hjem igjen :)

Da utfordret Knut Tobias og Ole Magnus, Cathrine til kappløp uten for :P
Å selfølgelig sier ikke hun nei til det, for hun kunne jo ikke tape to dager på rad, det var jo ikke litt aktuelt en gang :P hehe

Men hun vandt no denne gangen da :D :P
Så guttene koste seg jo utrolig mye di og :P

Så da di reiste så reiste vi til sletta for å handle inn til hjemme laget pizza i kveld, å så kjørte vi Tim hjem igjen til Åsane ;)
Da vi skulle kjøre hjem igjen begynte det å SNØ noe så sykt og..
No er det helt kvitt uten for oss på mark å vei, til og med hoved veien :O

Trodde vi var ferdig med vinteren eg, men NEI...
Da vi kom hjem lagde Cathrine hjemmelaget pizza og Jarle spilte på ps3 og eg å Ingrid Natalie satt på pcn å så på Paradise Hotel mens vi ventet på maten.
Da maten var ferdig spiste vi å så var det kveld for prinsessen min.
Da alle dyrene har stått på hennes rom i natt pga festen så måtte hun såve inne hos meg i natt..
For eg skulle legge hun osv å kommer opp å det luktet helt forferdelig der inne,
så i morgen skal eg vaske ned hele rommet hennes å hun skal få nytt sengetøy på alt så det er klart til hun skal legge seg :)
Men selfølgelig var hun jo bare glad til, er ikke ofte hun såver inne med mammaen sin lengre.
For etter vi flyttet inn i huset våres så har hun såvet i sengen sin på eget rom siden første dag så å så hver eneste dag :)
Så eg er kjempe stolt over hun :)
Tror egentlig at hun bare koser seg her, Trives kjempe godt rett og slett :)

No sitter Cathrine å spiller på ps3 mens eg blogger. :)
Så no får vi se om eg skal stripe håret el om vi tar det i morgen.

Så da sier eg Natta til dere kjære lesere så snakkes vi i morgen :)


Photobucket

Ingen kommentarer: