Love

Love

onsdag 14. mars 2012

Deilig med nett i hus :)

Heisann alle sammen :)

I dag har vi bare hatt en avslappende dag.
Eg og snuppen min har bare lagt på sofaen å sett på Ole Brum og Noddy :)
Syns det er litt deilig å bare kvalitets tid med jenten min også.

Ellers så har vi ingen planer for resten av dagen egentlig.
Ingrid Natalie skal kansje en tur opp til pappaen sin i dag :)
Hun koser seg så utrolig masse der oppe sammen med Knut Tobias, Ole Magnus og pappa :)
Å det varmer mamma hjertet veldig :) <3

Men over til tittelen. :P

Må si det var fantastisk deilig å få Internett igjen i hus :P
Men det er helt utrolig kor data nerd man blir de første dagene. hehe..
Vi fikk nettet i går kveld, å det første som skjedde var å laste ned 15 episoder i ses 3 av
Vampire Diaries :P



Så kan jo si det sånn at det ble en sen natt på meg.
For dette har eg ventet på evig lenge no...
Er blitt helt hekta på den serien :P hehe

Men er det noen som vet kor eg kan se Twilight filmene online?? :D
Har evig lyst å se de. Har sett den ene, men ikke de to andre. :/
Så må jo nesten se resten også ;)

Ellers så fikk eg nettopp tlf, Så får vist besøk i kveld av ei eg ikke har sett på evig lenge ;)

Så håper på en fantastisk fin kveld :)

Håper dere kjære lesere får en utrolig fin kveld dere og :)

Photobucket

1 kommentar:

Mette sa...

Syns og det er godt du har fått nett igjen ;) Så du kan blogge og chatte med meg :D