Love

Love

onsdag 31. august 2011

oij oij oij, for en dag :P

I dag startet dagen veldig rolig.. Uten om alt bråket da self... Men ellers så låg eg på sofaen med Ingrid Natalie å bare koste oss med tegnefilm å det var veldig koselig.. Så spiste vi litt mat å hun begynte å bli trøtt igjen ved 12 tiden, så da varmet eg en flaske melk til hun å låg hun. så satt eg her på pcen å glodde litt, så ble eg skam trøtt å fant ut eg skulle såve litt eg også, som eg skrev i tidligere innlegg.. ;) Vi våknet ikke før kl 15.00 altså Ingrid såv i 3 timer og eg to.. det var deilig, men merker jo no at eg ikke burde såve, for no er eg jo ikke særlig trøtt.. bare veldig vondt i hode, men det har eg hatt i hele dag å enormt kvalm, helt siden eg våknet.. skjønner ikke hvorfor.. men men, håper eg er bedre i morgen ;) Da eg så ka kl var så var det bare å begynne på middagen, for eg hadde lovet at den skulle være ferdig til jannicke kom hjem fra skolen.. men den lille musen hadde kommet hjem da vi låg å såv, så hun hadde jo lagt seg til å såve hun og, så hun kom ut på kjøkkenet å skremte livet av meg.. Å Fy Faen eg holdt jjo på å daue på meg :P hehe.. men Hevnen er SØT :D I dag ble det steikt laks med poteter å rømme til :D Det liker alle sammen så godt ;) Etter middagen ble det en del hus rydding ;) Så skjønne lille Ingrid Natalie skulle hjelpe til å støvsuge stue gulvet :D Det kommer litt bilder av det lengre nede ;)

Da vi var ferdig å rydde å sånn så var det sengetid for gull jenten min, å i det vi skulle gå på badet så ringte brødrene hennes, så sier di så fint at, er ingrid natalie våken, kan eg få snakke med hun.. :D Ja selfølgelig skal di få snakke med hun.. Ble jo kjempe glad både eg å Ingrid Natalie.. Hun stod å maset med både Knut Tobias og Ole Magnus :D Døds herlige unger eg har, bare Elsker di over alt i hele verden å universitet :D <3

Da hun var ferdig i tlf så fikk eg snakke med di å si natta å glad i deg før di skulle legge seg.. :)

Da Ingrid Natalie var lagt så satt eg meg rett ned i god stolen min for å slappe av :D Å det var rett og slett deilgi, for lille meg klarte jo self å forstue lille tåen i dag.. å fytti katta det var sååå sykt vondt og.. sliter med å gå på foten enda.. ikke noe særlig kult.. men men, det er jo bare meg det... Frøken Klums :P hehe..

I kveld har eg bare slappet av med min kjære søster å sett på tv :D No MÅÅ eg jo bare følge med på private praksis videre, gud så mye som skjedde der i kveld.. :O

Men men, no tar eg kveld her.. Må prøve å såve litt siden eg skal opp igjen døds tidlig i morgen.. PGA Dumme snekkere!!!
Jaja, blir deilig da di er ferdige der oppe ;)












Natta alle sammen :D <3

Bloggs!!!

kLeM Catharina :D <3

Ingen kommentarer: