Love

Love

tirsdag 30. august 2011

I dag er det tirsdag å tv kveld ;)

Heisann alle sammen. :)
Har dere såver godt i natt? Og fått en avslappet morning?
I såfall er dere heldig! I natt har eg såve så ufattelig dårlig,
vet ikke hvorfor men eg har Våknet mangen ganger i løpet av natten
helt uten grunn! Som eg vet om i allefall!
Så var det helt forferdelig å stå opp i dag, pga at i går begynte di på
leiligheten over oss. Den skal jo total renoveres! Å det bråker å sykt.
Di begynner arbeids dagen sin kl 07.00 å arbeider til rundt 17 tiden.
Syns det er lenge nok eg.
Men iallfall fikk eg en elendig start på dagen md masse bråk å sykt vondt i hode!

Så no er Ingrid Natalie lagt seg i håp om å få slapper litt av eller kansje ta seg en
liten lur med hun. Tror eg trenger det for å si det sånn ;)

Men over til overskriften. I dag er det Tirsdag å det er tv kveld.. Meg å min kjære søster skal se på Big Brother på kl 19.00 på tv2 Bliss å så er det over på tv 2 for å se Grey`s Anatomy kl 21.20 å så er det Privat Praksis kl 23.00 :D
Det eneste eg savner no er min kjære Beste vennine Leni <3 Skulle så gjerne ha hatt hun her no. Det var liksom alltid meg å hun som hadde tv kveld, hver eneste Tirsdag, men god mat å godis :D Savner den tiden helt enormt.. <3

Jaja, ha en fantastisk fin dag i solen folkens ;)
Bare elsker dagene med masse sol og varme <3

Blogges folkens :)

2 kommentarer:

Leni Rambjørg. sa...

ååååååååååååååååååååååh jeg savner deg så utrolig masse vennen og ikke minst kveldene våre <3 <3 <3 <3 <3 men langhelg i frebruar skal bli heeeeeeeeeeelt fantastisk!!!!!!!!

Leni Rambjørg. sa...

eller evnt en hel uke!