Love

Love

tirsdag 30. august 2011

Ny dag å ny uke :)

Dagen i dag har igrunn vært helt grei. Litt trøtt å sliten for tiden
men vet ikke helt hvorfor. Tror det kan ha litt md at eg har veldig
mye tanke kjør fortiden.
Men men etter som kvelden kom å gikk har eg fått betraktlig mye
bedre sjøltilitt å mannfolk er ikke så gale som eg skulle ha det til.
Men en ting har eg finne ut av å det er at østlendinger sitter pris
på deg for den du er å ikke for den di vil ha deg til å være. Har fått
sååå utrolig mangel fine komplimenter i dag at eg ble nesten litt rød
i fjeste, ( kansje eg ble litt rød) he he.
Sitter å fløreter med en fra ski i Oslo både via tagger.com, msn å Tlf.
Alt begynte på tagger.com det er en nett side der du kan treffe mangen
flotte mennesker. ;)
Møtte en veldig flott å sjarmerende gutt der som er i fra Oslo. Vi begynte md
å skrive meld via den så gikk det videre til msn å Tlf. I dag avtalte han skulle
komme her til Halden en dag å vi skal ha en soft ice date :) he he. Høres kansje
litt rart ut, men begge to er redd for å knytte seg for fort å bli såret. Han har en
liten datter på 5år, så han vet godt hva det innebærer å ha barn, å det er ett
veldig stort + fra min side ;)
Så no gleder eg meg egentlig veldig til å treffe han :D

Men sitter også å snakker md en som er fra Sverige men no bor i Sandnes
en veldig herlig gutt å snakke med det også. Men han er mer en kompis enn noe
annet i mine øyner. Vi har sykt mye til felles å alt det, men han er litt vel frempå å
da sier stopp hos meg. Litt frempå skal enn jo være, men alt md måte. Eg skal også
møte han en dag men det blir ved å gå ut å ta seg ett glass vin el en dram. Alt etter
ka di har for noe der vi skal. Men når det blir vet eg ikke.

Så i dag klager eg ikke. Når manfolk liker meg å aksepterer mg for den eg er både som
person å utseende da blir eg så glad. For det er det ikke mangen som gjør!

Men så har eg ett dillema, å det er eks'n min. Han kommer jo snart på besøk. Han er i
militæret no å skal overflyttes til rygge, altså 40 min unna mg. Å da skulle han komme masse
på besøk. Og ja tro meg, eg er jo evig glad for det. Er jo glad i gutten å savner han mye.
Men når han ikke sjøl vet hva han vil, da sier det jo seg sjøl at det blir problemer.
Men men får ta det som det kommer.
No er eg i allefall klar for en soft ice date med Louie ;D

Men no har eg tatt kveld her, er skam trøtt å vondt i hode:(

Natta alle bloggere, så bløffe vi nok sikkert i morgen.

1 kommentar:

~~*~~Catharina`s Verden~~*~~ sa...

Så blogges vi sikkert i morgen, skulle det stå :p he he..