Love

Love

lørdag 27. august 2011

En stille å rolig lørdag :)

I dag har det vært en rimlig stille dag hos oss.. Er dårlig vær ute med lyn å torden i dag og. Er ikke mye lysten på å gå ut med lille snuppen min, å heller ikke med tanken på å kunne bli enda mer syk i steden for, for trossalt er eg jo på bedringens vei ;)

I dag stod eg å min skjønne Ingrid Natalie opp kl 07.00. Gikk så på badet for å stelle oss.
Så gikk vi på kjøkkenet å Ingrid hjalp meg til å dekke bordet å ta melk å pålegg på bordet :) Eg tok opp ett helt ferskt brød fra frysen i går kveld, så da ble det jo ett god ferskt brød med masse godt pålegg på til frokost i dag, nam nam :)

Siden det har igrunn Ingrid bare gått rundt her å tullet å leket med lekene sine. I 11 tiden begynte hun å bli trøtt så da fant eg ut at eg heller skulle legge hun. Hun pleier jo å såve rundt 11-12 tiden. Då såver hun som regel 1-2 timer..
Da hun våknet igjen var hun jo forsatt like sur :/ Håper bare eg ikke har smittet hun på noen måter, har jo klart å smitte mamma :/ men men, Da hun fikk en liten skål med chips å en kinder maxi å på toppen av det hele så satt eg på Drømme Hagen, en film hun ikke har fått sett på flere mnd så ble det stor stas :) No ligger lille gullet på sofaen med puten sin å drikke flasken å ser på film. :)

I dag blir det Skinkesteik til middag, å gud som eg gleder meg :D
Så no skal eg ut å begynne på middagen så får dere andre bloggere ha en forsatt fin lørdag ;)

Blogger kansje litt i kveld og, vi får se ;)

Ingen kommentarer: