Love

Love

tirsdag 23. august 2011

iPhone 4 Bare digger den nye Tlf min :D

I går kom endelig den nye Tlf min :D <3 iPhone 4 <3
Det beste med hele Tlf min er at eg endelig har Internett
Igjen :) Så da blir det litt mer blogging på meg :)

I dag har eg bare vært hjemme med jenten min pga at eg selfølgelig
er blitt syk. Var på legevakten i 6-7 tiden å måtte sitte å vente i 1 time
før eg kom inn til legen for å så få vite den elendige nyheten om at eg
har fått streptokokker i halsen å nyrebekken betenelse :(
det er første gang eg har hatt nyrebekken betenelse å fy f så vondt det er.
Klarer jo så vidt å gå å puste å så på toppen av det klarer eg ikke å spise pga
halsen. Mandlene mine er jo nesten like stor som en sånn potet som man dyrker
sjøl :O Men men er no begynt på apocelin i dag så håper det snart går over.

No sitter eg å ser på skrik 4 med min søster mens eg kjenner på den deilige taco lukten.
Hun har laget taco å styr så kan el rettere sakt så klarer eg ikke å svelge det.
Men gleder meg stort til å bli frisk igjen.

Eg e så sur i dag for at eg er blitt syk no, har jo begynt på sertvikatet på bil no å så skulle eg
ha obligatorisk kvalitetsikkerhets time i morgen, (mini oppkjøring) så trafikk læreren min kaller det
så fint ;) Trafikk læreren min heter Tom å er bergenser. Bare digger den fyren, bergenser med østlands
dialekt tonefall, he he. Eg har hatt 5 kjøttet er no å skulle hatt den 6 i morgen, men siden eg er syk å går
på medisiner med rød trekant på, sier det jo seg sjøl at det ikke går! Men men satser på at eg snart blir frisk
igjen så eg kan forsette kjøringen min;)

Ellers er det ikke stort mye nytt her ;) Så dere får ha en forsatt fin kveld alle Bloggere :D

Vi blogges! :)

2 kommentarer:

. sa...

Bare kos deg med den du, for i natt kommer jeg og stjelre den :P Grattis vennen med 'Iphone 4 ! :D

~~*~~Catharina`s Verden~~*~~ sa...

He he det skal eg også. Den er godt gjemt så
da må du leite lenge;) he he... Men du skal no
bare være glad til, du har no fått Internett no ;)
Tusen takk vennen:) Glad i Deg <3