Love

Love

tirsdag 2. august 2011

Hei å hå :)

Da er vi kommmet inn igjen i blogg verden.

Sitter hjemme i leiligheten å koser meg stoort med min kjære Irene og søster Jannicke.. Irene og morten har no vært her i litt over en uke.. veldig kjekt, så sant eg slipper å krangle... men det går fint det og, er jo egentlig bare ett komik show :P hehe...

Ellers så har vi vært på AllSang På Grensen i tre uker, å skal opp igjen på festningen i morgen for å få med oss det siste showet med D.D.E Og Katrine Moholdt... Gleder meg virkelig...

I dag er eg blitt medlem hos Spenst.. Utrolig digg å begynne å trene igjen...

Men men no tar eg kveld her.. var bare en liten oppdattering på ka som har skjedd di siste ukene.. kommer mer bilder å mas senere el en annen dag..

Natta folkens...

Ingen kommentarer: