Love

Love

lørdag 27. august 2011

Da var kvelden kommet :)

Middagen den ble utrolig god den må eg si. :) Kommer bilde lengre nede :)
Ingrid Natalie spiste opp nesten hele middagen sin, så hun syns tydeligvis at det var godt å sikkert veldig sulten, for en gang skyld.. Kan ikke akk si at hun er så veldig flink til å spise sånn ellers.. men men, det kommer seg vel no når hun begynner i barnehagen :)

Vi var jo litt redd for at hun ikke kom til å få bhg plass med det første siden vi flyttet ned her i sommer.. Men eg fant no ut at viss eg ikke søker så får hun no værtfall ikke plass.. så eg søkte i to barnehager, å jaggu fikk hun plass. Greit nok så fikk hun ikke mer en to dager, men det er bedre enn ingenting.. Tror hun vil kose seg masse der, for hun koser seg enormt når vi er der oppe etter stenge tid.. Men hun står på venteliste for høyere prioritering.. ;) Så det kommer vel etter hvert:)

No har lille gullet mitt vært i dusjen å så var kl så mye at det var lalle tid, så no ligger snuppen min å såver så fint i sengen sin :)





No er det tid for meg å Jannicke å ta seg en tur på solsenteret å kose seg der litt :D Mens kjære Kristoffer skal passe Ingrid Natalie å kose seg med litt godis ;)





Her er bilde av middagen, ser kansje ikke så profisjonelt ut, men det får no så være. hehe..







Ha en fin kveld/natt folkens :)

Ingen kommentarer: