Love

Love

torsdag 25. august 2011

På bedringens vei :)

I dag har eg følt meg betraktlig mye bedre. Det har vært så utrolig mye lettere å få
ned både drikke å mat ;) Eneste som plager meg no er ryggen/nyrene, men viss ikke
det blir bedre til i morgen må meg ha meg en ny tur til legen.

I dag har eg å min skjønne herlige datter lagt på sofaen å kost oss med barnetv å div,
det var så deilig, skulle tro hun skjønte at mammaen sin var syk. Vanligvis pleier hun å
vekke meg med å slå meg i fjest om morningene, men i dag stod hun ved siden av sengen
å strøk meg på skinnet mitt å sa mamma sånn lavt å forsiktig. Det er en dag man sent vil glemme.
Så stod vi opp å gikk på bade for å ta den vanlige rutinen med å stelle oss å kle på oss å sånn.
Etter det var det på tide md litt frokost, så da lagde vi til helt ferskt brød med masse godt pålegg til,
sjøl om eg ikke fikk ned så mye mat så må eg jo sitter der med hun så hun spiser seg god å mett.
Så hjalp hun meg med å rydde av bordet å sitte ting å plass igjen, skjønningen min.
Da vi kom oss inn i stuen slo hun på forsterkeren for da ville hun se tegnefilm, men her i huset er det
Ikke playhouse disney som er inn lengre, no er det boomerang hun skal se på. Tror hun har funne ut
at snurre sprett, byggemester bob, rosa panter osv er mye gøyere å se på. Men for alt i verden,
eg forstår hun så inderlig godt. Alt går jo bare opp igjen å opp igjen på playhouse Disney :/ En blir jo
lei til slutt.
Ellers har hun vært flink å hjelpe meg å henge opp klær å ryddet rund i huset å lekene sine.
No såver hun godt i sengen sin :D
Å det skal eg også no. ;) Er rimelig kjørt i dagvå kjenner at hals å rygg begynner å ta seg opp igjen no. :/

Natta alle Bloggere...

Blogger i morgen!

Stor klem Christine :-)

Ingen kommentarer: