Love

Love

søndag 4. september 2011

Da er vi klare for den store dagen :D

Hei igjen :) I dag har vi hatt det super været her.. Varmt å fint med hele 24 grader.. Sommeren er TILBAKE! Jeey :D I dag har vi vært ute å kost oss i hele dag, kan jo ikke sitte inne i ett sånt fint vær ;) Ellers så har vi igrunn bare laget klart for den store dagen til gull jenten min som skal ha sin første bhg dag i morgen :) Har både gledet meg å gruet meg til denne dagen. Jenten min har jo blitt så stor plutselig, å skal begynne i bhg.. Er ikke helt klar for dette sjøl, men vet at Ingrid Natalie har godt av å få være med andre barn å ikke bare mammaen sin ;) Hun kommer til å stor kose deg tror eg, for bhg ligger ikke så langt unna, så vi har vært der en del etter bhg tid, å da koser hun seg gløgg i hjel, å blir såå sint på mammaen sin når hun sier vi skal hjem igjen.. For det vil hun så absolutt ikke.. Hehe :P Så blir sikkert lettere for hun enn for meg der oppe, men men så lenge hun trives så er ingenting bedre enn det. Tror og at eg vill ha godt av to dager i uken der hun er i bhg å eg kan gjøre akk det eg vil uten å måtte planlegge alt ;) Ellers så har eg laget sosekjøtt i kveld som no står klart til middags tid i morgen ;) Å gud som eg gleder meg til det :D Har vært på trening i dag å kjørt løpet fullt ut som vanlig å kjenner det er kanon herlig :D Er evig glad for at eg begynnte på Sats Trenings Senter ;) <3 Har om 4 dager gått der i en mnd, 3 dager i uken ;) Er liksom blitt en del av meg, blir jo nesten sur viss eg ikke får tid til å gå di dagene eg skal ;) Eg å min søster har lagt opp at vi SKAL gå å trene Mandag, Onsdag og Fredag. Det er di dagen vi skal gå, så kan vi gå uten om også alt etter som ka vi får tid til ;) Men men, har igrunn ikke skjedd så mye her.. Så har ikke så mye mer å fortelle dere.. Ønsk meg lykke til i morgen :P hehe Neida, det går så fint så.. ;) Hvordan hadde dere det da dere skulle levere barnet deres første gang i bhg? Her kommer ett par bilder fra treningen.. Sånn er min å min søster sin dag da vi er å trening, full i tull å koser assn av oss :D hehe
Klem Catharina <3

Ingen kommentarer: