Love

Love

fredag 9. september 2011

Bare ett par timer igjen :D

Hei å hå alle sammen:) I dag har det i grunn vært en stille å rolig dag på denne fronten. Det har gått i en del pakking å styr. Vi skal no reise en tur til Bergen, for å feire 70års dagen til min morfar og Ingrid natalie sim oldefar ;) Det blir utrolig deilig å få treffe familien igjen å ikke minst alle vennene mine der oppe. ;) Men no har jo eg en del av di å det spørs jo om eg klarer å få møtt alle sammen da, siden vi skal overnatte hos guttene mine ;) Gleder oss stort til å få kose å leke med Knut Tobias og Ole Magnus <3 Føler det er en hel evighet siden eg så di sist så det skal bli deilig! Flyet våres går i fra rygge kl 08.00 å er i Bergen ca kl 08.50 ;) Vi blir hentet av min tidligere stefar/besten til Ingrid Natalie ;) Å det er eg veldig glad for! Så vi slipper heldigvis fly bussen fra Flesland til sentrum for å så bytter buss som går til Knarvik for å så bytte buss igjen til Austrheim ;) det tar jo litt over to timer md buss fra Flesland til Austrheim :/ Baggen er pakket å klar, så no er det på tide å såve litt så eg kommer meg opp igjen kl 04.30 ;) Skal prøve å få tatt litt bilder siden det er første gang på fly for både Ingrid Natalie og min bror Kristoffer ;) Så skal eg prøve å få blogget litt i helgen om hvordan turen har gått å tiden der oppe ;) Skal jo ikke være lenger enn til mandag da går fly turen våres hjem igjen ;) Natta folkens :) Stor klem Catharina <3

Ingen kommentarer: