Love

Love

tirsdag 6. september 2011

Så var Tirsdagen her igjen!

Gud, disse ukene går jo så alt for fort her jo.. Treneger flere timer i døgnet for at alt ska gå rundt her :P hehe.. Er vel sikkert flere som føler di skulle hatt det vill eg tro ;) I dag er det tirsdag å da er det selfølgelig tv kveld på meg å min kjære søster :) Dagen i dag er første dagen til min kjære Ingrid Natalie heøt aleine i bhg. Vi gikk opp i bhg ca 09.30 å så var eg der oppe med di til ca 10.10 da gikk eg hjem igjen.. Hun stor koser seg der oppe å det er litt deiig å se.. Da eg skulle gå hjem var di ute å koste seg, så da eg gikk bort for å gi hun en hade kos å si hade til hun reagerte hun ikke engang.. Hun bare forsatte å leke med di andre barna :D Deilig å se at hun koser seg så mye :D <3 I dag er eg ganske så trøøtt, men kan ikke ligge meg heller, tilfelle di ringer fra bhg, kan jo hende di ringer, viss det er noe.. om ikke eg hører noe så ska eg ikke hente hun før k 14.00 ;) Men i allefall, sportsvognen til Ingrid Natalie var jo self pungtert på ene dekket.. Så skulle min bror hjelpe meg i går å fikse det, så hadde jo self ikke eg lappe saker så måtte ned å kjøpe det på europris.. Men smarte broren min ga slangen til Ingrid å dermed var det jo plutselig 20 nye HULL!!! Måtte jo self ha den vognen i dag siden hun skal være så lenge i bhg å skal ha seg en liten blund.. Så lille meg satt våken til kl 02.30 å lappet hjulet... Men tror du det hjalp da?? NEI, det gjorde ikke det, for i dag tidlig når vi stod opp kl 07.00 så var det F meg ikke mer luft igjen i dekket... arrrg.... Så da måtte eg jo bare hive meg rundt å lage frokost til gullet mitt å begynne å lappe igjen... Da har det heldigvis bare ett hull igjen å lappe.. Så da eg var ferdig med det pumpet eg luft i dekket å det holder seg enda, så har har eg no værtfall fått det tett.. men HALLOOO, 7 hull i en slange... Sier det bare, Er det mulig da?!? EG SIER BARE EN TING, ALDRI MER LAPPING AV SLANGER, UANSETT OM DET ER VOGN ELLER SYKKEL!! Så no er gullet mitt i bhg å¨koser seg å mor sitter hjemme i god stolen sin å koser seg, å moter seg opp til å begynne på oppvasken, rydding å støvsuging av huset ;) Her er litt bilder fra da Gull Jenten min var klar til å gå i bhg ;)
Ha en forsatt fin dag alle sammen :D Kem Catharina <3

Ingen kommentarer: